کشف يك ميليون و 158 هزار نخ سيگار قاچاق در زنجان

جانشين فرمانده انتظامي استان از کشف يك ميليون و 158 هزار و 900 نخ سيگار و هزار و 438 بسته توتون خارجي قاچاق در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳ 08 May 2016
سرهنگ "مراد جعفري" در  گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي دريافت خبري مبني بر حمل محموله قاچاق توسط يک دستگاه کاميون باري در اتوبان زنجان - قزوين، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي افزود: مأموران پليس آگاهي با گشت زني و كنترل محورهاي مواصلاتي، اين کاميون را در عوارضي "زنجان-قزوين" توقيف که در بازرسي از آن يك ميليون و 158 هزار و 900 نخ سيگار قاچاق و هزار و 438 بسته توتون خارجي کشف و متهم را دستگير کردند.
سرهنگ جعفري تصريح کرد: سودجويان قصد داشتند اين تعداد سيگار و كالاي قاچاق خارجي را که از طريق مبادي غيرقانوني وارد استان کرده بودند را به طور غيرمجاز در بازار داخلي به فروش برسانند،که ناکام ماندند.
وي با اشاره به اينکه قاچاق كالا از جهات گوناگون، حيات سالم اقتصادي و فرهنگي يك جامعه را تهديد مي كند، تأکيد کرد: پليس با تمام توان و جديت با قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي مقابله مي کند.
جانشين فرمانده انتظامي استان در پايان با اعلام اينكه دخانيات باعث زيان هاي جاني و مالي است تاكيد كرد : سيگار زمينه گرايش به مواد مخدر است.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار