سال 94 بیس بال تحول می یابد

تابناک: در سال گذشته تلاش کردیم انجمن به یک ساختار اصولی برسد و امیدوارم سال 94 سال تحول بیس بال و سافت بال ایران باشد.
کد خبر: ۲۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰ 15 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان، علیرضا ادیب رییس انجمن با تبریک سال جدید و آرزوی موفقیت برای همه فعالان بیس بال و سافت بال گفت: در سال گذشته تلاش کردیم انجمن به یک ساختار اصولی برسد و امیدوارم سال 94 سال تحول بیس بال و سافت بال ایران باشد.

رییس انجمن بیس بال و سافت بال تصریح کرد : در سال 93 با وجود همه محدودیت ها مسابقات لیگ در سطح قابل قبولی برگزار شد و اردوی تیم های ملی سافت بال و بیس بال نیز در چند مرحله انجام شد.

وی با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات نوجوانان ایران در سال گذشته به میزبانی نیشابور گفت: با هدف حمایت ، استعدادیابی و اقدامات پایه ای این مسابقات اجرایی شد و در سال جاری نیز با قوت ادامه خواهد یافت.

علیرضا ادیب تصریح کرد: برای بحث استعدادیابی از آقای توما ایروکاوا مربی ژاپنی دعوت به همکاری شد و ایشان در سفر به بیش از 10 استان به برگزاری کلاس های آموزشی و استعدادیابی پرداخت. در این راستا بحث تشکیل کمیته تی بال پیگیری شد و در سال 94 این مهم انجام خواهد شد.

رییس انجمن بیس بال و سافت بال ادامه داد: نتیجه برنامه ریزی ها و کارهای انجام شده در سال گذشته به کسب مقام نایب قهرمانی در مسابقات بیس بال کاپ غرب آسیا 2015 منهی شد و این دستاورد بزرگ باعث شد انگیزه های بازیکنان ، مربیان ، مسئولان و تمام خانواده بیس بال و سافت بال دو چندان شود و امیدواریم بتوانیم با قدرت این مسیر را ادامه بدهیم.

در این جلسه در خصوص جلسه هم اندیشی بیس بال که روز گذشته برگزار شده بود بحث و گفتگو شد و درباره برگزاری روز جهانی سافت بال و مراسم تجلیل از افتخار آفرینان تیم ملی بیس بال تبادل نظر صورت گرفت.

همچنین بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته جلسه هم اندیشی مربیان سافت بال با دعوت از مربیان استاهای فعال در هفته آینده برگزار خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار