محمد حسین صفدری:

توما به همه بازیکنان روحیه مضاعف می داد

تابناک: با تمرینات منظم زیر نظر تومای حرفه ای به مقام نایب قهرمانی بیس بال غرب آسیا رسیدیم.
کد خبر: ۲۳۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴ 15 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان، محمد حسین صفدری بازیکن تیم ملی بیس بال ایران با بیان این مطلب گفت: سال 93 شرایط برای بیس بال کشور بسیار خوب بود و تیم ملی با برگزاری تمرینات منظم زیر نظر تومای حرفه ای به مقام نایب قهرمانی بیس بال غرب آسیا رسید.

وی تصریح کرد: فکر نمی کردیم که نایب قهرمان غرب آسیا شویم اما توما مربی فهیم تیم با صحبت های خود به همه بازیکنان تیم روحیه مضاعف می داد و بازیکنان فرامین وی را در زمین به اجراء می گذاشتند.

محمد حسین صفدری که از استان قم در تیم ملی حضور داشت پیرامون بیس بال این استان بیان داشت: در سال 93 تمرینات خوبی را در زمین چمن شهدای نیروگاه برگزار نمودیم و امسال نیز با صحبت های انجام شده هفته ای دو سانس در اختیار ما برای تمرینات خواهد بود.

وی در پایان گفت: موفقیت تیم ملی در کنار مربیگری خوب توما بر می گردد به برنامه ریزی مناسب انجمن بیس بال و سافت بال ایران که با برپایی اردوهای منظم و اعزام ها تیم را قدرتمندتر به پاکستان اعزام کرد.

////////////////////////////////////////////////////

پیام شوکت صدری:فعالیت چهار تیم بیس بال در جزیره کیش

جزیره کیش در واقع چهار تیم در رشته های بیس بال و سافت بال دارد.

پیام شوکت صدری مربی تیم ملی بیس بال ایران که ریاست کمیته بیس بال جزیره کیش را نیز برعهده دارد با بیان این مطلب اظهار داشت: جزیره کیش نزدیک به 18 ماه می باشد که در رشته های بیس بال و سافت بال فعالیت می کند و سال گذشته نیز در رقابت های کشوری هم آقایان و هم بانوان جزیره کیش حضور داشتند که به دلیل جوان بودن و عدم تجربه به مقامی نرسیدند هرچند این بازیکنان جوان در این رقابت ها تجربه بسیاری کسب کردند.

وی با بیان اینکه امسال از رده سنی 5 تا 14 سال سرمایه گذاری و حتی تیم های تی بال و نوجوانان را تشکیل دادیم، ادامه داد: درحال حاضر جزیره کیش چهار تیم در رشته های تی بال، بیس بال و سافت بال دارد.

مربی تیم ملی بیس بال ایران در پایان گفت: مجموعه جدید انجمن مجموعه ای خوب می باشد که نسبت به سال های قبل پویاتر شده و بهترین حرکت، نایب قهرمانی ایران در مسابقات غرب آسیا بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار