اجرای طرح طلایه داران امربه معروف ونهی ازمنکردرمهران

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مهران از اجرای طرح طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵ 03 June 2016

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مهران از اجرای طرح طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛ سرگرد روح الله جاویدان در نخستین نشست امسال ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان به مهمترین برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اشاره کرد و گفت: برای امسال بحث طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در این طرح افرادی که دلسوز و متعهد باشند پس از جذب آموزش‌های لازم را نسبت به نحوه اجرای امر به معروف و نهی از منکر فرا گرفته و در این زمینه فعال می‌شوند.

امام جمعه مهران نیز با بیان اینکه احیای امر به معروف و نهی از منکر از واجبات و فریضه مهم اسلامی است، اظهار کرد: جامعه‌‌ای که در آن امر به معروف و نهی از منکر احیا نشود، از رحمت خداوند دور می‌ماند زیرا احیای امر به معروف و نهی از منکر از واجبات و فریضه مهم اسلامی است.

حجت الاسلام روح الله ولدبیگی افزود: امر به معروف و نهی از منکر، در آموزه‌های دینی ما از جایگاه بلند و ویژه برخوردار است و اساس نبوت پیامبران الهی، بر امر به معروف و نهی از منکر استوار بوده است.

وی اظهار کرد: آیات و روایات زیادی در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر وارد شده است و اولین کسی که امر به معروف کرد خداوند تبارک و تعالی بود.

امام جمعه مهران تصریح کرد: اگر توصیه های اسلام به عنوان وظیفه عمل شود و چنین هسته هایی که خانم ها و آقایان در آن حضور داشته باشند، تشکیل شود، بسیار موثر خواهد بود.
شهرستان مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار