جلسه شورای ترافیک شهرستان مانه و سملقان برگزار شد

صبح امروز اولین جلسه شورای ترافیک شهرستان در سال ۹۵ با حضور معاون فرماندار و سایر اعضای جلسه در محل دفتر معاونت فرمانداری برگزار شد .
کد خبر: ۲۴۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 09 June 2016
رسول جهاندوست معاون فرماندار در اولین  جلسه شورای ترافیک شهرستان در سال 95 گفت: اخیرا درخواست هایی از سوی شهروندان برای فرمانداری ارسال شده است که خواستار جابجایی پارک سوار (ایستگاه سوار واقع در ابتدای خیابان شهید بهشتی ) به محل ترمینال هستند.
 
وی ادامه داد: البته شورای شهر نیز مصوبه ای برای این جایجایی محل داشته است.
 
جهاندوست افزود: برای جابجایی پارک سوار باید متوجه رفاه حال شهروندان نیز بود ،به همین دلیل شهرداری موظف به تعبیه تاکسی در این مسیر خواهد بود.
 
وی تصریح کرد:می بایست با مسافربران شخصی، که امکان سوء استفاده از این جابجایی را خواهند داشت ، رصد و برخورد قانونی مناسب انجام شود.
 
جهاندوست بیان داشت: ازدحام و وجود جمعیت در این نقطه باعث ایجاد امنیت و آرامش بیشتر خواهد شد وبرای امنیت بیشتر از نیروی انتظامی برای برقراری امنیت استفاده خواهد شد و البته نصب دوربین در محوطه ترمینال از سایر اقدامات خواهد بود.
 
معاون فرماندار ادامه داد: برای کاهش مشکلات ناشی از اختلافات بین دو شرکت اتوبوسرانی فروش بلیط در سطح شهر و نه در محل ترمینال انجام شود.

جهاندوست افزود: برای اطلاع مردم از این تغییرات بنرهایی در سطح شهر نصب خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار