فرسودگی76 دستگاه اتوبوس شهری در هرماه

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکلات حمل و نقل شهر تهران گفت: به طور متوسط هر ماه 76 دستگاه اتوبوس شهری در تهران فرسوده می شود که نیازمند بازسازی و تامین اتوبوس برای جایگزینی در ناوگان هستند.
کد خبر: ۲۶۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶ 21 April 2015
به گزارش ایرنا عبدالحسین مختاباد در یکصد و چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لزوم تامین زیرساخت های مناسب برای حمل و نقل و جابجایی مسافر در سطح شهر تهران افزود: بر اساس اعلام دولت برای 10 میلیون جمعیت شهر تهران تنها هفت هزار و 522 دستگاه اتوبوس وجود دارد که 609 دستگاه از این تعداد نیز بیش از 10 سال عمر دارند.

مختاباد گفت: برای پاسخگویی به نیازهای شهر تهران در حوزه حمل و نقل با احتساب جمعیت فعلی، ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران نیازمند 12 هزار دستگاه اتوبوس است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکل ترافیک شهر تهران نیز گفت: شهر تهران حداکثر برای تردد دو میلیون خودرو ظرفیت دارد در حالیکه آمار خودروهای درحال تردد شهر تهران حدود شش میلیون دستگاه است.

وی گفت: مدیریت شهری تهران پیوسته نابسامان و فاقد یک طرح جامع واقعی بوده است.

مختاباد با ذکر این مطلب که تهران برای زندگی کردن مناسب نیست افزود: مدیریت شهری با اعمال سیاست های سلبی و دستوراداری برای جلوگیری از توسعه شهری با تعیین سقف جمعیتی، ممنوع سازی واحدهای صنعتی درون محدوده 120 کیلومتری و ایجاد تسهیلات گوناگون قادر نشد سیر امور را جهت دهد و از رشد ناهنجار و آسیب دیدگی شهر بکاهد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار