بزرگداشت روز خبرنگار در یزد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا برای بزرگداشت برنامه‌های روز خبرنگار هماهنگ عمل کنند.
کد خبر: ۲۶۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷ 01 August 2016

به گزارش تابناک یزد،علی غیاثی ندوشن  در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان یزد با اشاره به جدیدترین اخبار حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اظهار داشت: تفویض اختیار صدور مجوز پیش از چاپ کتاب به 10 استان داده شد که استان یزد نیز در زمره این 10 استان است.

وی عنوان کرد: این مصوبه از هفته قبل در یزد اجرایی شده و از این پس هر کتابی که بخواهد در استان یزد منتشر شود نیاز به اخذ مجوز از تهران ندارد و در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد این مجوز صادر خواهد شد.

غیاثی ندوشن یکی از وقایع فرهنگی و هنری استان یزد را نیز جشنواره فیلم رضوی دانست و افزود: 618 فیلم به دبیرخانه جشنواره فیلم رضوی رسیده که این تعداد نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در ایام دهه کرامت در یزد برگزار می‌شود،‌عنوان کرد: به احتمال زیاد در این برنامه رئیس سازمان سینمایی کشور حضور می‌یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین با اشاره به فرا رسیدن 17 مرداد و روز خبرنگار بیان کرد: شایسته است همه دستگاه‌های اجرایی استان یزد برای بزرگداشت روز خبرنگار به شکلی هماهنگ عمل کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار