دامپزشکی قزوین میزبان جلسه بررسی وضعیت تهیه و نگهداری فرآورده‌های خام دامی در رستوران‌ها

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: با دعوت این اداره جلسه‌ای با حضور مسؤولان اتحادیه کباب‌پزی‌ها و اتحادیه رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی برای بررسی وضعیت تهیه و نگهداری فرآورده‌های خام دامی برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 15 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، عیسی غیاث‌یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با دعوت اداره دامپزشکی شهرستان قزوین جلسه‌ای با حضور مسؤولان اتحادیه کباب‌پزی‌ها و اتحادیه رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی برای بررسی وضعیت تهیه و نگهداری فرآورده‌های خام دامی برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت نگهداری فرآورده‌های خام دامی در شرایط مناسب دمایی افزود: در جلسه‌ مدیرکل دامپزشکی استان قزوین و مسؤولان ستادی اداره‌کل با مسؤولان اتحادیه کباب‌پزی‌ها، اتحادیه رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی در محل دفتر مدیرکل بر تهیه فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز این دو صنف از مراکز مجاز تأکید شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین اضافه کرد: با توجه به بازدیدهای مستمر کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این اداره از واحدهای کباب‌پزی و رستوران‌ها در برخی موارد مشاهده می‌شود مقادیر زیادی خرده گوشت بدون هویت در سردخانه این مراکز وجود دارد که از نظر اداره دامپزشکی غیر مجاز است.

غیاث‌یزدی افزود: در این جلسه حاضران نقطه نظرات خود را در ارتباط با موضوع جلسه بیان کردند و مدیرکل دامپزشکی استان قزوین نیز دستور پیگیری‌های لازم را در اسرع وقت صادر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار