ایجاد رشته پزشکی در دانشگاه آزاد بوشهر

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت امنای استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای نخستین‌بار رشته‌های پزشکی و پیرا پزشکی در دانشگاه آزاداسلامی استان بوشهر ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۲۸۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳ 26 April 2015
تابناک بوشهر: نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت امنای استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد افزود: درزمینه آموزشی توانسته‌ایم در طول یکسال مدیریت دکتر میرزاده رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی رشته‌های متعددی به رشته‌های این دانشگاه در کشور و بیش از 100 رشته در دانشگاه‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد اضافه کنیم.

وی اضافه کرد: برای سال جاری تعداد 5 هزار هیئت علمی در کل کشور جذب دانشگاه آزاد اسلامی خواهند شد که 100 نفر هیئت علمی برای 11 واحد دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر جذب می‌شوند و زمینه مناسبی برای تصویب رشته‌ها بوجود خواهد آمد.

جمال‌زاده خاطرنشان کرد: به خاطر رقابت‌هایی که وجود دارد و با توجه به اینکه تعداد دانشجویان ممکن است در مقطع کاردانی و کارشناسی کمتر باشد باید تحصیلات تکمیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا را مد نظر قرار دهیم.

 وی در پاسخ به اینکه برای ایجاد رشته‌های پزشکی و پیرا پزشکی در استان بوشهر چه برنامه‌ای دارید اظهار داشت: در حال حاضر 30 هزار دانشجو در دانشگاه‌های استان بوشهر در حال تحصیل هستند و برای  نخستین‌بار رشته های پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر و پیرا پزشکی مثل فوریت‌های پزشکی، پرستاری، بهداشت تغذیه از اولویت‌های این دانشگاه است.

جمال‌زاده با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی شهر خورموج ضروریت دارد تا هیئت علمی بیشتری را جذب کند، یادآور شد: برای رشته ارشد مشاوره این آمادگی وجود دارد و قطعا پیگیری خواهیم کرد و در رشته برق قدرت در گذشته قول گرفته‌ایم و سعی خواهیم کرد تا مهرماه این رشته ارشد برق قدرت به تصویب نهایی برسد و رشته‌هایی که مورد نیاز است پیگیری می‌کنیم و تا مصوب شدن رشته‌های مورد نیاز از رشته‌های مشترک در سطح استان استفاده خواهیم کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار