رونمایی از محصول جدید پروفیل

برای نخستین بار در کشور محصول جدید پروفیلupvc با حضور مسئولان استانی در ارومیه رونمایی شد.
کد خبر: ۳۰۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹ 02 May 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، قربانعلی سعادت در جریان رونمایی از محصول جدید پروفیل upvc در ارومیه با تبریک روز شورا اظهار داشت: امام خمینی(ره) با نامگذاری روز شورا مردم را در سرنوشت خویش دخیل کرده و مردم‌سالاری را به این صورت در جامعه تبیین کردند.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه برخی مشکلات اقتصادی امروز حاصل سیاست‌های نادرست دولت‌های نهم و دهم بود گفت: در سال های گذشته تحریم‌های سنگین اقتصادی علیه کشورمان اعمال و قطع‌نامه‌های ضد ایرانی صادر شد تا مردم در فشار اقتصادی شدید قرار گیرند.

وی با ابراز خرسندی از فعالیت‌های واحد تولیدی "آریا پروفیل ارس" تصریح کرد: این واحد تولیدی در حال انجام کارها و فعالیت‌های زیربنایی برای استان و کشور است چون مواد اولیه را در داخل کشور تولید و نیازمندی‌های جزئی را نیز از خارج وارد می‌کند تا محصول تولیدی به مصرف داخلی و خارجی برسد.

در ادامه رئیس اتاق بازرگانی ارومیه با تبریک روز پدر و روز معلم گفت: در این برهه زمانی، توسعه واحدهای تولیدی و ارائه فعالیت‌های اقتصادی مطلوب، کاری ارزشمند و هنرمندانه است.

حسن انتظار با تاکید بر اینکه آذربایجان‌غربی از ظرفیت‌های عظیم اقتصادی برخوردار است بیان کرد: در این باره خوشبختانه استاندار آذربایجان‌غربی نیز از تولید و کشاورزی حمایت می‌کند.

وی با اشاره به قانون ارزش افزوده در کشور اظهار داشت: این قانون در 147 کشور جهان اجرا می‌شود و در این زمینه تنها راه نجات کشور نیز اجرای مصوبات است چون قوانین مطلوب و مناسبی در مجلس شورای اسلامی به تصویب می‌رسد اما اجرایی نمی‌شوند.

در ادامه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه دولت بر بحث تولید تاکید فراوانی دارد گفت: در این باره از سال گذشته تاکنون برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام پذیرفته تا جایی که با جدیت در صدد رونق تولید و صنعت، توسعه بازارهای داخلی و حضور در بازارهای خارجی با کمک فعالان بخش خصوصی هستیم.

جعفرصادق اسکندری بیان کرد: همانطور که در سال گذشته سهم صنعت در تولید ناخالص داخلی و شاخص استان در بخش صنعت ارتقاء داده شد امسال نیز همان فعالیت‌ها انجام می‌شود.

در ادامه رضا صابونچی مدیرعامل شرکت آریا پروفیل ارس ارومیه با اشاره به اینکه این شرکت از 10 سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: از بدو تاسیس این شرکت هدف و رکن اصلی آن "مشتری مداری" و ارائه کالای باکیفیت بوده است.

وی تصریح کرد: این شرکت تنها واحد تولیدی در کشور بوده که شعارش بر پایه "کالای ما شخصیت ما" است بنا نهاده شده و خوشبختانه تاکنون تمامی ارگان‌های زیربط با این شرکت همکاری و تعامل سازنده‌ای داشته‌اند.

صابونچی با ابراز تاسف از اینکه تاکنون جو رقابتی سالم توسط دستگاه‌های دولتی فراهم نشده است افزود: در این باره متاسفانه اجازه ورود هرگونه محصول بی‌کیفیت به داخل کشور داده می‌شود در حالی که باید با ارتقاء کیفیت محصولات داخلی مردم را به خرید محصولات بومی ترغیب کرد.

در پایان این مراسم از جمعی از مدیران و کارشناسان این شرکت تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار