تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر مراسم اربعین انجام شده است

کد خبر: ۳۱۲۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 16 October 2016

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر مراسم اربعین انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فتح‌الله حقیقی صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی مراسم اربعین حسینی اظهار داشت: باید نهضت حسینی را تا ابد زنده نگه داریم و آن را نسل به نسل انتقال دهیم.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) و یارانش برای دفاع از حق و مبارزه با ظلم و جور در برابر یزدیان ایستادند و در این راه به شهادت رسیدند.

معاون سیاسی استاندار البرز افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف امام حسین (ع) زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر است که ما نیز در این مسئله باید دقت کافی داشته و در ترویج و نهادینه کردن این فریضه الهی کوشاتر عمل کنیم.

حقیقی با اشاره به اینکه دشمنان همیشه برای رسیدن به اهداف شوم خود برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری‌های بسیار می‌کنند، ‌تأکید کرد: امروز دشمن با هدف قرار دادن اعتقادات در نظر دارد تا به اهداف شوم خود برسد، بنابراین باید با آگاهی دادن به جامعه و به ویژه نوجوانان و جوانان آنها را از اهداف و توطئه‌های شوم دشمنان آگاه سازیم.

وی برگزاری اربعین را یک همایش سیاسی و مذهبی دانست و تأکید کرد: اربعین مانوری سراسری و همایشی از اقتدار سیاسی و مذهبی کشورهای اسلامی است.

معاون سیاسی استاندار البرز با اشاره به با وجود تهدیدات کشور از طریق دشمنان اسلام، خاطرنشان کرد: با پشتوانه و حرکت‌های مردمی، موفقیت اسلام‌ستیزان حاصل نشده است.

حقیقی افزود: استکبار در نظر دارد تا این حرکت مردم را در اربعین کمرنگ جلوه دهد.

وی با اشاره به اینکه اختلاف انداختن از مهم‌ترین شگردهای دشمنان است، تأکید کرد: باید بسترهای هر چه باشکوه مراسم اربعین در استان فراهم شود.

معاون سیاسی استاندار البرز با تأکید بر اینکه استان البرز میزبان 30 هزار نفر از زائران کربلا در اربعین حسینی است، ‌گفت: در این راستا تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه این مراسم و تأمین امنیت و ارائه خدمات به زائران اندیشیده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار