اعزام۱۲هزار دستگاه اتوبوس به مرزهای عراق

حاجی اسماعیلی گفت: شرکت های مسافربری در ایام اربعین باید از پیش فروش بلیط و سرویس های دربستی به سایر نقاط خودداری کنند و تمام توان خود را برای جا به جائی زائران به کار گیرند.
کد خبر: ۳۱۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 29 October 2016
مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: ۱۲ هزار دستگاه اتوبوس برای ایاب و ذهاب زائران کربلا به مرزهای عراق اعزام می‌شود.
 
به گزارش مهر، محسن حاجی اسماعیلی در سفر به استان همدان و در دیدار با روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و انجمن های صنفی شرکت های مسافربری اظهار داشت: تاکنون جلساتی با حضور رئیس کمیته سوخت و حمل و نقل ستاد اربعین حسینی در راستای تامین تهمیدات لازم برای جابجایی زائران حسینی در مرزهای عراق برگزار شده است.
 
وی از فعالیت ۱۵ هزار دستگاه اتوبوس در کشور خبرداد و افزود: در ایام اربعین حسینی برای جابجایی زائران حسینی به مرزهای عراق ۱۲ هزار دستگاه اتوبوس به مرزهای مهران، شلمچه و چذابه اعزام می شود.
 
وی عنوان کرد: در ایام اربعین سال های اخیر شاهد عبور جمعیت بسیاری از زائران حسینی از مرز مهران برای ورود به عتبات عالیات بوده ایم به طوری که ناوگان حمل و نقل عمومی تحت پوشش ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در سال های گذشته ۲۰۰ هزار زائر را در مرز مهران جا به جا کردند.
 
مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی کشور در خدمت زائران حسینی قرار می گیرد، گفت:  ۲۰ درصد ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای به نقاط مختلف کشور در ایام اربعین خدمات رسانی می کنند.
 
حاجی اسماعیلی اظهارداشت: شرکت های مسافربری در ایام اربعین باید از پیش فروش بلیط و سرویس های دربستی به سایر نقاط خودداری کنند و تمام توان خود را برای جا به جائی زائران به کار گیرند.
 
وی ضمن تقدیر از دست اندرکاران حمل و نقل مسافر در استان همدان، اظهارداشت: این استان طی سال های اخیر خدمات شایسته ای به زائران حسینی داشته است و به همین منظور به عنوان استان معین ایلام معرفی شده و به طور قطع امسال در ارائه خدمات به زائران نقش بسزایی ایفا می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار