پس از اقامه نمازجمعه

تظاهرات مردمی در حمایت از مردم مظلوم یمن در سراسر استان برگزار شد

تظاهرات مردمی در حمایت از مردم یمن و در اعتراض به کشتار وحشیانه مردم این کشور از سوی رژیم آل‌سعود پس از اقامه نمازجمعه در تبریز و سراسر استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹ 08 May 2015
به گزارش سرویس سیاسی تابناک تبریز، تظاهرات مردمی در حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت جنایات ضدبشری رژیم سعودی در اعتراض به حمله و تجاوز وحشیانه آل‌سعود به مردان، زنان و کودکان بی‌دفاع یمن امروز و پس از اقامه نمازجمعه در تبریز و  در سراسر استان برگزار شد.

نمازگزاران در این تظاهرات با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آل‌سعود خائن" انزجار خود را از کشتار مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن توسط رژیم آل‌سعود اعلام کردند.

نمازگزاران در این تظاهرات که ظهر امروز برگزار شد، خواستار واکنش مجامع بین‌المللی حقوق بشری و به‌‌خصوص سازمان ملل متحد برای پایان دادن به حملات وحشیانه آل سعود، آمریکا، رژیم صهیونیستی و نیز خواستار توقف این حملات برای ارسال کمک‌های دارویی و غذایی از سوی کشورهای همسایه به این کشور شدند.

براساس این گزارش، تظاهرکنندگان پس از پایان این تظاهرات قطعنامه‌ای صادر و براساس آن اعلام کردند که حمایت آل‌سعود از تروریست‌های تکفیری را خوش‌خدمتی به رژیم صهیونیستی می‌دانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار