3 کشته و 30 مجروح در تصادفات جمعه قم

تصادفات جاده ای قم در عصر روز جمعه 3 فوتی و 30 مجروح بر جای گذاشت. در تصادف دو خودرو سواری در محور قم جعفریه، 2 تن آقا و یک خانم در دم جان سپردند و 5 نفر از سرنشینان دو خودرو مجروح شدند.
کد خبر: ۳۳۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴ 19 November 2016
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم در گفتگو با خبرنگار تابناک قم، گفت: عصر روز گذشته شاهد وقوع 7 تصادف در محورهای مواصلاتی استان قم بودیم که در اثر این تصادفات متاسفانه سه نفر جان باخته و 30 نفر دیگر مجروح شدند.

مهدی فراهانی با اشاره به تصادف دو خودرو سواری در محور قم جعفریه اظهار کرد: در این حادثه 2 تن آقا و یک خانم در دم جان سپردند و 5 نفر از سرنشینان دو خودرو مجروح شدند.

وی با اشاره به اینکه مجروحان به وسیله چهار دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی انتقال یافتند خاطرنشان کرد: متاسفانه حال دو نفر از مجروحان وخیم گزارش شده است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به وقوع چهار تصادف در نقاط مختلف اتوبان قم تهران بیان کرد: در این تصادفات که از کیلومتر 50 تا کیلومتر 60 به وقوع پیوست 20 نفر مجروح شدند که 14 نفر از مجروحان به وسیله هشت دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی سطح شهر قم انتقال داده شدند.

وی یادآور شد: همچنین بر اثر برخورد موتور با خودرو در محور تاج خاتون نیز یک تن به شدت مجروح شد.

فراهانی خاطرنشان کرد: همچنین درطی امروز چندین مورد تصادفات موتوری با وضعیتهای مختلف ازجمله ضربه سر درسطح شهر اتفاق افتاد که شاخص ترین آن مقابل ورزشگاه یادگارامام(ره) که تبدیل به پیست موتورسواری شده بود اتفاق افتاد.

وی یادآور شد: در سانحه دیگری نیز بر اثر برخورد موتور با خوردو با 3 سرنشین در بخش قنوات 4مجروح بر جای گذاشت.

وی تصریح کرد:3 مجروح سرنشین موتور و یک تن ازخودرو در این سانحه مجروح شدند که حال 2تن بسیار وخیم است و پرسنل اورژانس مجروحان را با عملیات احیا به وسیله 3 آمبولانس به مرکزدرمانی منتقل کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار