امام جمعه اقبالیه:

داشتن بصیرت موجب حراست از مرزهای اعتقادی می‌شود

امام جمعه شهر اقبالیه گفت: داشتن روحیه همراه با بصیرت و معرفت در بین جوانان موجب حراست از مرزهای اعتقادی می‌شود به طوری که در این زمینه سر از پا نمی‌شناسند و به آرزوی دیرینه خود که شهادت در راه ولایت است، نایل می‌شوند.
کد خبر: ۳۳۶۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱ 29 November 2016
به گزارش تابناک از قزبوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمرتضی فاطمیان در مراسم نخستین سالگرد شهید مدافع حرم جاویدالاثر «ذکریا شیری» که همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن‌مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) با حضور مسؤولان استانی، فرماندهان، اقشار مردم به ویژه نوجوانان و جوانان در مصلی امام خمینی (ره) شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: آنچه که نسل جوان کشور را از دیگر جوانان دنیا متمایز می‌کند داشتن روحیه استشهادی، بصیرت و معرفت بوده که موجب زیر پا گذاشتن مرزهای جغرافیایی در دفاع از حریم ولایت و آرمان‌های مقدس اسلام ناب محمدی(ص) می‌شود.

وی عنوان کرد: داشتن روحیه همراه با بصیرت و معرفت در بین جوانان موجب حراست از مرزهای اعتقادی می‌شود به طوری که در این زمینه سر از پا نمی‌شناسند و به آرزوی دیرینه خود که شهادت در راه ولایت است، نایل می‌شوند.

امام جمعه شهر اقبالیه با بیان اینکه شهدای مدافع حرم از یک منزلت و جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستند، مطرح کرد: تمام شهدا گرامی، بزرگ و مقرب به درگاه الهی هستند و گام‌های بلندی در زمینه حیات بخشیدن به اسلام برداشته‌اند که در بین این شهیدان، شهدایی همانند شهید ذکریا شیری به طور ویژه از یک منزلت و جایگاه والا برخوردار هستند.

فاطمیان تصریح کرد: خانواده شهدا و ایثارگران برای تمام ملت قابل احترام هستند، چراکه اگر این مجاهدت‌ها و ایثارگری‌ها نبود، ایران اسلامی به این اقتدار و عظمت امروزی دست پیدا نمی‌کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار