توهین به اصحاب رسانه همچنان ادامه دارد

رئیس اداره ورزش و جوانان نقده در اقدامی ناشایست، "خبرنگار دعوت شده" به مراسم بدرقه دو ملی پوش نقده ای هاکی را از حضور در مراسم منع کرد.
کد خبر: ۳۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷ 11 May 2015

به گزارش اروم نیوز به نقل از سولدوز خبر، مراسم بدرقه دو ملی پوش نقده ای تیم ملی هاکی که عصر روز گذشته در محل سالن ورزشی حجاب در نقده با حضور فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس هیئت هاکی استان آذربایجان غربی، سرمربی تیم ملی هاکی چمنی و دیگر دوستداران و هوادران و با دعوت از خبرنگاران برگزار شده بود، با اخراج خبرنگار سولدوز خبر به حاشیه کشیده شد.

پس از پایان تمرین ملی پوشان همه مدعوین به درخواست رئیس اداره ورزش و جوانان به اتاق اداری سالن حجاب دعوت شدند تا مراسم در آنجا آغاز شود. در حالیکه حاضرین وارد اتاق می شدند، رئیس اداره ورزش در اقدامی غیراخلاقی مانع از حضور خبرنگار سولدوز خبر در مراسم شد.

نوروز علیمردان در حالی خبرنگار سولدوز خبر را به خارج از محل مراسم هدایت کرد که، وی به دعوت رسمی رئیس هیئت هاکی استان آذربایجان غربی، برای پوشش مراسم به سالن حجاب رفته بود.

یکی از حاضرین در مراسم با اظهار تأسف از این اتفاق به خبرنگار ما گفت:پس از این اتفاق در حالیکه فرماندار، رئیس هیئت هاکی استان و خبرنگاران واحد مرکزی خبر علت عدم حضور این خبرنگار را از علیمردان جویا میشدند، وی گفته بود "کاری برای خبرنگار سولدوز خبر پیش آمد که مجبور شد برود! "

اکبر قاسمی رئیس هیئت هاکی استان، پس از این اتفاق، ضمن تماس با خبرنگار سولدوز خبر و دلجویی از وی، بابت حاشیه سازی رئیس اداره ورزش و جوانان نقده، عذرخواهی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار