استانداری خوزستان،شهرداری اهواز را در اجرای پروژ ه های عمرانی یاری می کند

صبح امروز شریعتی استاندارخوزستان، موسوی شهردار اهواز و سردار خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا از روند اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح ولایت بازدید کردند و در جریان آخرین وضعیت پروژه قرار گرفتند
کد خبر: ۳۴۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 10 December 2016
در این بازدید استاندار خوزستان با اشاره به اهمیت پل روگذر ولایت گفت: این پروژه علاوه بر کاهش ترافیک شهری، تکمیل یکی از رینگهای ارتباطی، را در پی خواهد داشت و این مسیر را با برش کوه گلف به سهولت و بدون چراغ قرمز به پل شهید هاشمی و در نهایت جاده خرمشهر متصل می نماید.

وی افزود: یکی دیگر از مزایای این پروژه خارج شدن کوی رمضان و کوی آل صافی از بن بست فعلی است و سبب می شود که این مناطق که از آنها به عنوان مناطق محروم یاد می شود، در مسیر اصلی تردد قرار بگیرند و باعث توسعه روزافزون آنها شود.

غلامرضا شریعتی در باب دیگر امتیازات این پروژه اظهار داشت: احداث روگذر ولایت ضمن گشودن  یکی از گره های ترافیکی، کاهش زمان سفر و صرفه جویی در هزینه و وقت شهروندان و همچنین کاهش مصرف سوخت را در پی داشته و از پروژه هایی است که علاوه بر مدرن کردن کلانشهر اهواز، مصداق یکی از پروژه های اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: قطعاً با گسترش راههای ارتباطی، علاوه بر سهولت سفر، رونق اقتصادی و اشتغال زایی را  شاهد خواهیم بود.

استاندار خوزستان با اشاره به عملکرد عمرانی شهرداری اهواز اظهار داشت: با برنامه ریزی ها و جلسات موثر خوشبختانه موانع پروژه های عمرانی برداشته و عملیات اجرایی پروژه های جدید عمرانی که از نیازهای شهر بوده و شهرداری به دلیل مشکلات اعتباری امکان انجام آن را نداشته با مساعدت استانداری خوزستان به زودی آغاز می شود.  

وی با اشاره به اینکه که اهواز پیشانی استان است و به عنوان الگویی از جانب سایر شهرها نگریسته می شود و توسعه ی مرکز استان موجب توسعه ی تدریجی کل استان می شود، خاطرنشان کرد: انشالله درصدد هستیم ظرف دوسال آینده، اهواز را به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل کنیم تا بتوانیم انتظارات به حق مردم شریف اهواز را برآورده نماییم.

شریعتی وعده داد که استانداری خوزستان در تامین اعتبارات پروژه های عمرانی، شهرداری اهواز را یاری خواهد کرد.

استاندار خوزستان در پایان از همکاری قرارگاه کربلا سپاه پاسداران جهت احداث پل ولایت و نگاه توسعه مدارانه ی سردار خادم الشهدا فرمانده ی این قرارگاه تقدیر و تشکر کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار