منابع و امکانات کتابخانه اقبالیه تجهیز شود

شهردار اقبالیه خواستار توجه بیشتر به منابع و امکانات بخش‌های مختلف کتابخانه این شهر برای جذب کودکان و نوجوانان به کتابخانه شد.
کد خبر: ۳۴۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸ 27 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد پیری در بازدید سرزده از کتابخانه عمومی آیت‌الله کاشانی شهر اقبالیه که ظهر امروز صورت گرفت در جمع کتابداران و اعضای کتابخانه این شهر اظهار داشت: باید با ایجاد زمینه‌های لازم امکان مطالعه بیشتر مردم و تشویق آن‌ها به کتاب‌خوانی فراهم شود.

وی با اشاره به میزان مطالعه در بین نسل جوانان و نوجوانان عنوان کرد: مطالعه دانش‌آموزان نباید فقط در زمینه کتاب‌های درسی باشد بلکه باید مطالعه کتاب‌های آموزنده و پندآموز هم در برنامه دانش‌آموزان گنجانده شود.

شهردار اقبالیه همچنین از فضای شاد و جذاب بخش‌های کودک کتابخانه تمجید کرد و خواستار توجه بیشتر به منابع و امکانات این بخش‌ها برای جذب بیشتر کودکان و نوجوانان به کتابخانه شد.

پیری تصریح کرد: در جامعه امروز کتابخانه‌ها به جزء برآورده کردن نیازهای مطالعاتی شهروندان به مهم‌ترین مرکز فعالیت‌های فرهنگی با محوریت کتابداران تبدیل شده و در این زمینه اقدامات ارزشمندی انجام شده است.

گفتنی است، شهردار اقبالیه در قالب بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه از جمله مخزن کتاب‌ها، سالن مطالعه خواهران، سالن مطالعه برادران و بخش کودک، با علی نوروزی مسؤول کتابخانه آیت‌الله کاشانی شهر اقبالیه دیدار و در خصوص مسائل و مشکلات موجود گفت‌وگو کرده و از نزدیک در جریان خدمات‌دهی به شهروندان قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار