خنج لرزید؛چهار افغان کشته شدند

ساعت 6:30 بامداد امروز جمعه زمین لرزه‌ای به بزرگی 5.1 ریشتر منطقه خنج در استان فارس را لرزاند.این زمین لرزه 4 کشته داشته است که هر 4 نفر تبعه افغان بودند.
کد خبر: ۳۵۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ 06 January 2017
به گزارش تابناک فارس:ساعت 6:30 بامداد امروز جمعه زمین لرزه‌ای به بزرگی 5.1 ریشتر منطقه خنج در استان فارس را لرزاند.
 

 
مدیرکل بحران استان فارس با بیان اینکه این زمین لرزه در عمق 4 کیلومتری زمین رخ داده و کانون آن 35 کیلومتر تا مرکز خنج فاصله داشت، اظهار کرد: در مجموع 4 روستا در پی این زمین لرزه تحت تاثیر قرار گرفتند.
 

 
روستاهای تخته، سیف‌آباد، خیرآباد و چاه‌طلا جزو این روستاها هستند که حدود 3000 نفر در آنها سکونت دارند.
 
این زمین لرزه 4 کشته داشته است که هر 4 نفر تبعه افغان بودند.
 
زلزله ۵.۱ ریشتری خنج فارس را لرزاند/ 4نفر جانباختن+عکس
 
مدیرکل بحران استان فارس با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت منطقه عادی بوده و تنها یک پس لرزه در ساعت 7:03 با قدرت 2.7 ریشتر منطقه را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: پس لرزه دیگری نیز با بزرگی 2.8 ریشتر در مجاورت این منطقه در فتح‌آباد رخ داده است که البته قدرت آن بسیار کم بوده و حتی می‌توان گفت در حالت عادی احساس نشده است.
 
حسن فیاض‌پور با بیان اینکه تیم‌های ارزیابی بنیاد مسکن مشغول ارزیابی منازل مسکونی آسیب‎دیده هستند، گفت: اردوگاه اضطراری و چادرهای اسکان موقت آماده هستند که در صورت لزوم مردم در آنها ساکن شوند.

همچنین 6 تیم ارزیاب جمعیت هلال احمر ، بنیاد مسکن ، نیروی انتظامی ، نیروهای امدادی اورژانس و آب ، برق و گاز برای بررسی خسارات احتمالی ناشی از وقوع زلزله به مناطق زلزله زده اعزام شد.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار