قلعه نویی:هنوز ترکیب تیمم را نمی دانم/حادثه پلاسکو هم تقصیر من بود؟/تا جاییکه می دانم و به من گفتند آن بازی ها سه بر صفر نمی شود

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت:یک فینال زودرس را شاهد هستیم که می تواند قهرمانی را مشخص کند.
کد خبر: ۳۷۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳ 04 February 2017
امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس اظهار داشت:درگذشت حسن جوهرچی عزیز را به جامعه هنری عزیز تسلیت می گویم.او انسان بااخلاق و خوبی بود.دو،سه بار با ایشان برخورد داشتم.به خانواده اش تسلیت می گویم.

وی افزود: بحث بعدی مان درباره بازی است.البته اگر تلفن های همکاران بگذارد.یک فینال زودرس را شاهد هستیم که می تواند قهرمانی را مشخص کند.یا تیم ما را به کورس برگرداند. ما از نظر فنی آماده بازی هستیم. امیدوارم واقعیت فوتبال شرایط خوبی را رقم بزند. به عنوان یک برادر می خواهم همه بیایند و تیم خود را تشویق کنند. خدای ناکرده اگر اتفاقی بیفتد خانواده ها سال های سال ناراحت می شوند. الان کسی درباره قهرمانی پرتغال حرف نمی زند چون دیگر به آمار پیوست.

سرمربی تراکتورسازی تصریح کرد: حساس ترین بازی دنیا هم پس از بازی به پایان می رسد و دست می دهند.امیدوارم فردا اینجوری باشد.آذری های پرشور را که افتخار می کنم در یکی از سال های خوبم در تبریز هستم فردا در کنار ما هستند.در تبریز احساس آرامش دارم و از مردمش هم نهایت تشکر را دارم.امیدوارم فردا هر درصدی می آید فقط تیم خود را تشویق کنند.

قلعه نویی همچنین بیان داشت:  شما دیدید در بازی با النصر با اینکه صعود نکردیم چقدر حمایت کردند. یا از علی دایی چقدر حمایت شد.

وی در پاسخ به این سوال که از بازیکنان جدید تیمش با توجه به محرومیت پیش آمده استفاده می کند یا خیر، گفت: نمی دانم.امشب جلسه ای در فدراسیون فوتبال برگزار می شود. پس از آن صحبت می کنیم.

 سرمربی تراکتورسازی در خصوص اظهارنظرش درباره چلوکباب خاطرنشان کرد: من بهروز وثوقی را دوست داشتم.خدا به همه هنرمندان سلامتی بدهد.فیلم های وثوقی را زیاد می دیدم.ایشان می گفت زمانیکه چلوکباب بود ما نبودیم و وقتی ما بودیم چلوکباب نبود.ما بازیکنان خوبی داریم.سجاد بازیکن خوبی است.خدا به همه هنرمندان عزت و سلامت بدهد.

وی در پاسخ به این سوال که می توانید از 2 بازیکن سرباز خود استفاده کنید، گفت: الان جلسه ای در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هست. تا بعداز ظهر همه چیز روشن می شود. من اعتقاد دارم باید قانونمدار باشیم. من در زندگی ام برای کسی پپسی کار نکردم.آجرلو زحمت کشیده است.او مطالبات لوپز را پرداخت کرده است.تونی هم شکایت کرده و اگر پرداخت نشود 6 امتیاز کسر می شود. ما هم نمی دانیم از این دو بازیکن استفاده کنیم یا نه.

قلعه نویی درباره اینکه چرا تراکتورسازی از نامه بی خبر بوده است، افزود: حکایت لیست استقلال شد که خواستند به من ربط بدهند.من در مستطیل سبز کار می کنم.اگر نامه ای آمده بود قطعا آجرلو و همکارانش رسیدگی می کردند.این در حوزه مدیرعامل است.آن چیزی که من در جریان هستم هر نامه ای آمده است آجرلو به همراه نجفی و غفاری مهلت می گیرند یا پرداخت می کنند.داستان لیست استقلال را هم خواستند به من ربط بدهند.آن زمان من مربی تیم ملی بودم.اینکه من نامه ببرم و پای فکس بنشینیم ربطی به کادر فنی ندارد.

وی ادامه داد: ما به هم ریخته نیستیم و آماده ایم.این بحث ها تاثیر دارد ولی نفراتی که ما گرفتیم بازیکنانی هستند که با 20 درصد بالا پایین می توانند به تیم کمک کنند.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که مقصر اصلی این اتفاقات کیست، عنوان کرد: امیر قلعه نویی!هر جا اتفاقی بیفتد امیر قلعه نویی مقصر است.تا چند سال پیش دیواری می ریخت می گفتند قلعه نویی.آنها دوربین های عمر و عاصی بودند.من بروم می خواهند به چه کسی گیر بدهند؟

وی افزود: 15 سال پیش گفتم زیرساخت های فوتبال ایراد دارد.تا وقتی کی روش گفت همه به به کردیم.از آقای سلطانی فر می خواهم تکلیف این ورزش را روشن کنند.از آقای روحانی خواهش می کنم.38 سال است این مشکلات را داریم.سلطانی فر و روحانی باید تکلیف ورزش را روشن کنند.ورزش نباید قائم به شخص باشد.بانک ملی،هما،شاهین کجا هستند؟باز هم می گویم تکلیف ورزش مشخص نیست.نزدیک المپیک که می شویم همه روسا فدراسیون ها از بی پولی گله می کنند.آیا کشور ثروتمندی مثل ایران اینطوری باید باشد؟هر اتفاقی می افتاد می گفتند قلعه نویی!اگر تهران بودم پلاسکو را هم گردن من می انداختند.خدا رحمت کند این جوانان عزیز را که از کنار ما رفتند.امیدوارم دولت فکری کند و به کسانی که لطمه دیدند کمک کند.

قلعه نویی درباره اینکه در مشهد دو مدیرعامل و دو سرمربی هست،در بازی استقلال توپ نارنجی می برند و این وضعیت را چطور ارزیابی می کند، گفت:ما بحث لیگ را نداشته باشیم. باید بحث مان ساختار سازی باشد. تکلیف ورزش مان چیست؟یک مدیری آمد در بانک ملی و نگذاشت تیمداری شود.این شرایط باعث می شود همه بلاتکلیف باشیم.باید فوتبال را فرصت بدانیم و نه تهدید.فوتبال باید ساختار داشته باشد.

 قلعه نویی درباره نتایج خوب استقلال در هفته های اخیر و بحث محرومیتش از نقل و انتقالات بیان داشت:برای استقلال در بازی السد آرزوی موفقیت می کنم.امیدوارم از سد السد بگذرد و سهمیه مان حفظ شود.همه جای دنیا این بحث ارتباطات هست.یک پزشک اگر ارتباطات نداشته باشد از علم عقب می افتد.ما چون ساختار نداریم دچار مشکل می شویم.ترکیه یا ژاپن چه کار کردند که در این 35 سال فوتبالشان به اینجا رسیده است؟ما چون ساختار و بودجه نداریم هر مدیری می آید وارث ویرانه قبل است.به جز دو یا سه باشگاه.هیچ مدیری هم مقصر نیست چون وضعیت بودجه مشخص نیست.اول فصل مدیر می خواهد تیمش را به بهترین شکل ممکن ببندد.

وی افزود: در این چند سال که قیمت ها به شکل نجومی بالا رفت قیمت بازیکن هم بالا رفت.من به دلال و ایجنت کاری ندارم.ایجنت همه جای دنیا هست.اکثر بازیکنان آلمانی ایجنت دوم شان از اقوامشان بود که یک پولی به آنها برسد.یک ایجنت اول داشتند که کارهای رسمی شان را می کردند.

وی درباره اینکه تراکتورسازی سال بعد هم نمی تواند بازین بگیرد بیان داشت:از الان درباره آینده صحبت نمی کنیم.اگر من لیاقت داشته باشم و مردم من را بخواهند دوست دارم در تراکتور بمانم.فکر و ذکر ما فعلا بازی فردا و لیگ و جام حذفی است.با درایت آجرلو و فدراسیون فوتبال مشکل حل خواهد شد.

قلعه نویی درباره اینکه کی روش گفته است چون مربی خارجی این حرف ها را به او زده ناراحت است و این توهین به مربی ایرانی محسوب می شود بیان داشت:من زیاد روزنامه نمی خوانم و حرف های کی روش را هم نخوانده ام.ایرانی در همه چیز می تواند 20 نفر اول ایران باشد.چون برنامه ریزی نیست این وضع وجود دارد.در مسائل داخلی می بینید چقدر پیشرفت کردیم.اگر مدیریت بود جزو 20 کشور اول بودیم.اگر کی روش را مردم دوست دارند برای ایران است.اگر او در امارات بود مردم ایران دوستش داشتند؟هواداران باشگاه مردمی پرسپولیس برانکو را دوست دارند.اگر برانکو در کشور خودش بود مردم دوستش داشتند؟ کشور ما 4 فصل است.کجای دنیا می توانید از کیش گرم به توچال بروید و در عرض یک ساعت و نیم اسکی کنید؟خاک طلا،هوا طلا.

به گزارش کاپ، قلعه نویی درباره اینکه آیا نگران سه هیچ شدن بازی های قبلی تراکتور گفت:تا جاییکه می دانم و به من گفتند آن بازی ها سه بر صفر نمی شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار