ابراهیمی خبر داد؛

برآورد اولیه خسارت آتش‌سوزی کارخانه پلاستیک

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل از برآورد خسارت اولیه حادثه آتش سوزی کارخانه پلاستیک اردبیل توسط کارشناسان آتش نشانی خبر داد.
کد خبر: ۳۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱ 23 May 2015

به گزارش  مهر، فضیلت ابراهیمی در حاشیه ارزیابی خسارت وارده به این واحد تولیدی تصریح کرد: نتایج برآورد اولیه خسارت توسط کارشناسان مشخص شده با این وجود هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده است.

وی علت آتش سوزی کارخانه پلاستیک سازی واقع در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل را اصابت رعد و برق اعلام کرد و افزود: اصابت مستقیم رعد و برق به این کارخانه موجب آتش سوزی در سوله اصلی شده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل با بیان  اینکه در این حادثه سوله اصلی کارخانه طعمه حریق شد، ادامه داد: البته با حضور به موقع و تلاش چند ساعته نیروهای آتش نشان از سرایت آتش به دو انبار پلاستیک این کارخانه جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه از دقایق ابتدایی اعلام حادثه نیروهای آتش نشانی در محل حاضر بودند، اضافه کرد: به دلیل وسعت آتش نیروهای تمام ایستگاه های فعال در اردبیل به محل اعزام شده بودند.

به گفته ابراهیمی برای مهار این آتش سوزی از پنج ایستگاه مناطق مختلف مرکز استان بیش از ۱۰ خودرو عملیاتی و بالغ بر ۳۵ نیروی آتش نشان در محل حادثه حضور یافتند.

وی با اشاره به مهار این آتش سوزی در کمتر از دو ساعت تاکید کرد: به دلیل تعطیلی کارخانه هیچ فردی در داخل کارخانه نبوده و خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل تصریح کرد: در این حادثه تنها دو تن از آتش نشانان به صورت جزئی صدمه دیدند که در محل به صورت سرپایی درمان شدند.

وی با تاکید به ضرورت رعایت نکات ایمنی بویژه در مراکز تولیدی و اقتصادی اضافه کرد: انتظار ما از شهروندان اعلام زود هنگام حوادث برای حضور نیروهای امدادی و همکاری با نیروها در طول عملیات است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار