سقوط اف۱۶ عربستان در خاک یمن+عکس

منابع محلی با انتشار تصاویری از سقوط یک فروند هواپیمای اف ۱۶ نیروی هوایی عربستان در شمال صنعا خبر دادند. گفته می شود، این هواپیما پس از چند حمله به منطقه دیلمی ، مورد اصابت پدافند هوایی ارتش یمن قرار گرفته و سرنگون شده است .
کد خبر: ۳۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹ 25 May 2015

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،هواپیماهای جنگی رژیم سعودی صبح امروز مناطقی از استان های صنعا ، صعده ، عدن و عمران را هدف قرار دادند.

سقوط اف۱۶ عربستان در خاک یمن+عکس

از استان صعده همچنین خبر می رسد، توپخانه ارتش عربستان، دست کم 75 بار، مناطق مرزی یمن را هدف حمله قرار داد. در این حملات هوایی علاوه بر تخریب ده ها منزل مسکونی و انبار مواد غذایی، شماری از جمله چند زن و کودک شهید و زخمی شدند. ارتش و کمیته های مردمی یمن هم در پاسخ به جنایات رژیم سعودی ، 80 موشک به سمت فرماندهی مرزبانی سعودی در منطقه الطوال و جیزان شلیک کردند.

سقوطجنگنده عربستان

در این حملات، انبارهای سلاح ارتش سعودی هدف قرار گرفت و منهدم شد. نیروهای یمنی پایگاه ارتش عربستان در غرب المخروق و نجران را نیز هدف قرار دادند. در این عملیات دو تانک و یک خودروی نظامی سعودی ها را منهدم شد. در همین حال منابع محلی با انتشار تصاویری از سقوط یک فروند هواپیمای اف 16 نیروی هوایی عربستان در شمال صنعا خبر دادند. گفته می شود، این هواپیما پس از چند حمله به منطقه دیلمی ، مورد اصابت پدافند هوایی ارتش یمن قرار گرفته و سرنگون شده است . هم زمان یگان هایی از ارتش و نیروهای مردمی یمن با پیشروی در استان مارب، کنترل سه پایگاه در منطقه صَلَب را در اختیار گرفتند و ضربات سنگینی به تروریست های القاده وارد کردند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عارف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
به امید روزی که تقاص کودکان یمنی از این خوارج گرفته بشه.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار