70 دهیار شهرستان سنقر در آستانه سفرهای نوروزی راهور محله شدند

رئیس پلیس راه استان گفت: به دنبال رویکردهای جامعه محور پلیس و استفاده از ظرفیت های مردمی در برقراری نظم و انضباط اجتماعی، 70 دهیار در شهرستان سنقر آمادگی خود را برای همکاری با پلیس راه اعلام کردند.
کد خبر: ۳۹۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 11 March 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "فضل الله شیری" افزود: این دهیاران با شرکت در کارگاه ساماندهی و آموزشی که با همکاری پلیس راه و راهداری استان و فرمانداری شهرستان سنقر برگزار شد، ضمن دریافت آموزشهایی در امور کنترل ترافیک، ایمنی راه و امداد و نجات جاده ای آمادگی خود را برای مشارکت در اجرای طرح نوروزی پلیس راه اعلام کردند.

وی ادامه داد: این دهیاران با دریافت کارت شناسایی و حکم ماموریت می توانند به صورت رسمی و قانونی ولی داوطلبانه بعضی از خدمات ترافیکی ماموران پلیس راه را در غیاب آنان انجام دهند حتی آنان به عنوان راهوران محله می توانند از سوی پلیس راه و به عنوان یک عنصر پلیسی به رانندگان متخلف تذکرات و ارشاداتی را ارائه کنند و در صورت لزوم مداخله ماموران پلیس راه را خواستار شوند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: هم اکنون تعداد 350 نفر دهیار در سطح استان به عنوان راهور محله در روستای خود مشغول ارائه خدمات ترافیکی هستند و پلیس راه و راهداری استان از نظرات آنان در خصوص انضباط ترافیکی و ایمن سازی راههای روستایی بهره مند می شوند.

سرهنگ شیری در پایان از همه دهیاران سطح استان خواست در ایام تعطیلات نوروزی که تمایل مردم برای انجام سفرهای گردشگری و طبیعت گردی به سمت روستاها و مناطق بکر و کمتر شناخته شده افزایش می یابد برای ایمن سازی راه های دسترسی به روستاهای خود دست به کار شوند و اگر نقص یا کمبودی را در این زمینه احساس می کنند به پلیس راه استان گزارش دهند
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار