کشف نوشابه انرژی‌زای قاچاق در ایلام

رئیس پلیس امنیتعمومی استان ایلام گفت:بیش از 100 قوطی انواع نوشابه‌های انرژی‌زای غیرمجاز و قاچاق در سطح صنوف و اماکن عمومی ایلام کشف شد.
کد خبر: ۴۰۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 08 April 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ امیر همتی اظهار کرد:در راستای طرح ارتقا ء امنیت اجتماعی ، مبارزه با قاچاق کالا،در تعطیلات  نوروزی واحدهای صنفی سطح شهر ایلام تحت بازدید و کنترل محسوس و نامحسوس اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس قرار گرفت. 

وی افزود : در بازدید از واحدهای صنفی سطح شهر ایلام بیش از 100 قوطی انواع نوشابه‌های غیرمجاز و انرژی‌زا با مارک‌های RED BULL – BALTIKA -3HORSES- GLORY  و... کشف  شد.  

رئیس پلیس امنیت فرماندهی انتظامی استان ایلام تصریح کرد:با بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد که نوشابه‌های مذکور قاچاق ، فاقد تأییدیه از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و حاوی ترکیبات محرک کافئینی و انرژی‌زا هستند که  سلامت بعضی از بیماران خصوصاً اعصاب و روان و قلبی را به خطر می‌اندازد. 

همتی از عموم مردم و شهروندان  گرامی خواست در صورت مشاهده مارک های فوق در سطح اصناف و اماکن عمومی شهر ایلام مراتب را  در سریع ترین زمان با ارسال پیامک یا تماس تلفنی به مرکز فوریت‌های پلیس 110 گزارش کنند .


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار