قلعه نویی:هرکسی سرمربی تراکتور شودقدمش روی چشم/بلدنیستم سیاسی حرف بزنم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: من نه آدم سیاسی هستم و نه بلدم سیاسی صحبت کنم.
کد خبر: ۴۰۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱ 08 April 2017
امیر قلعه نویی در گفت وگو با کاپ، درباره دیدار پرحاشیه روز گذشته تراکتورسازی برابر صبای قم اظهار داشت: به نظر من بازی خوبی بود. ما قبلا هم از آقای کامرانی فر خواهش کرده بودیم و  گفته بودیم روی این داور حساس هستیم. خواهش کرده بودیم او را انتخاب نکند. عامل همه تشنج های دیروز همین داور بود. چند مورد اتفاق افتاد که اشتباه داور بسیار عجیب بود مثل صحنه ای که باید یک بازیکن دیگر را اخراج می کرد اما سعید آقایی را اخراج کرد. گل دوم خطا بود که داور ندید. دقیقه 45 یک توپ را اول به نفع ما گرفت و بعد به ضرر ما. نمی دانم چرا داور شرایط مناسب برای قضاوت بازی را نداشت. بازی شرایط خوب خودش را داشت اما او با داوری اش موجب درگیری های روی سکوها شد. این بار اولی نبود که این داور به ما ضربه می زد. قبلا هم ضربه زده بود.

وی درباره صحبت های امروز رییس دپارتمان داوری که گفته است قلعه نویی سیاسی صحبت می کند بیان داشت: من حرف های ایشان را نخوانده ام اما ای کاش توضیح بدهد که منظور از سیاسی چیست؟ ما فقط خواهش کردیم ایشان را داور نگذارند. کجای حرف های من سیاسی است؟ آقای کامرانی فر آمار بازی را در بیاورد. هر کارشناسی سه، چهار اشتباه تاثیرگذار بازی دیروز را عنوان کرده است. احتیاجی نیست که من سیاسی صحبت کنم. من نه آدم سیاسی هستم و نه بلدم سیاسی صحبت کنم. دیروز بازی حساسی برای ما و صبای قم بود و عجیب بود که این داور را انتخاب کردند.

سرمربی تیم تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا تصور می کرد تراکتورسازی متحمل آن شکست سنگین شود خاطرنشان کرد: آنها 10 دقیقه اول خیلی خوب شروع کردند اما ما با تغییراتی که دادیم شرایط متفاوت شد. ما نباید گل اول را می خوردیم.

وی درباره این جمله خود که گفته است اگر گل دوم خطا نبود فوتبال را کنار می گذارم تصریح کرد: بله. من این حرف را زدم. من به حرفی که زدم ایمان داشتم اولا قبل از اینکه این موقعیت نصیب صبا شود داور کرنر به نفع ما را نگرفت. بروید فیلم را ببینید. همان توپ آمد و بعد خطا شد و داور خطا را هم نگرفت و در ادامه ما گل خوردیم. نیمه اول می توانست دفاع چپ صبا را اخراج  کند که این کار را نکرد. پنالتی ما را نگرفت. باز هم از طریق این رسانه اعلام می کنم که اگر گل دوم خطا نبود فوتبال را کنار می گذارم  اما اگر خطا بود چه  اتفاقی می افتد؟ اگر بود آن وقت آقایان بیایند و جواب بدهند.

قلعه نویی درباره انتقادات به عصبانیت برخی بازیکنان تراکتورسازی گفت: ما قبل از آن اشتباهات شرایط طبیعی داشتیم. هیچ تنشی در زمین نبود. بحث من این است که ببینید عامل ایجاد تنش چه کسی بوده است؟ چه کسی اشتباهی بازیکن ما را اخراج کرد؟

سرمربی تراکتورسازی درباره این موضوع که جاسم کرار اعلام کرده دیگر در ایران بازی نمی کنم اذعان داشت: من نمی خواهم حرکت کرار را توجیه کنم. کار او اشتباه بود اما بالاخره آنگونه سوت زدن هر بازیکنی را بهم می ریزد. البته کرار درباره اینکه در ایران بازی نکند با من حرفی نزده است. اگر به باشگاه گفته من بی اطلاع هستم.

وی درباره از دست دادن سه بازیکن اصلی خود برای بازی بعدی گفت: کار همیشه سخت بوده و الان با توجه به این شرایط سخت تر هم شده است. اما ما با همین بضاعت کارمان را دنبال می کنیم.

قلعه نویی در پاسخ به این انتقاد که عنوان شده او از نفرات جوان تیمش خوب استفاده نمی کند بیان داشت: دوستان اجازه بدهند درباره جایی که ما مسوولیت فنی اش را داریم خودمان تصمیم بگیریم. بالاخره ما یک گروه فنی هستیم. و از نزدیک شرایط را می بینیم. شاید یک بخشی هم حق با آنها باشد و ما باید بیشتر از جوان ها استفاده کنیم.

سرمربی تراکتورسازی در واکنش به برخی اخبار مبنی بر مذاکره باشگاه تراکتورسازی با گزینه های جانشینی وی عنوان کرد:هرکسی که آمد قدمش روی چشم. این مردم لیاقت بهترین ها را دارند. مردم بزرگی هستند. مردم آذربایجان و هواداران تراکتورسازی شریف هستند. ما که نتوانستیم کاری برایشان بکنیم. ان شاءالله هرکسی که می آید بتواند لیاقت این مردم را داشته باشد و به آنها خدمت کند.

قلعه نویی در پاسخ به این پرسش که آیا علاقه مند به تمدید قراردادش هست گفت: به قول شما برای ما که جانشین پیدا کردند. اشکالی ندارد. من که به این مسایل عادت دارم. بار اولم نیست که این فضاها را می بینم. ما 4 بازی در لیگ و یک بازی در جام حذفی داریم. با قدرت کارمان را می کنیم. ان شاءالله بعد از آن بازی ها آقایان هر تصمیمی گرفتند به نفع تراکتورسازی باشد. الان هم همه فکر و ذکر ما این چند بازی است کارمان را با قدرت دنبال می کنیم و نگران نیستیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار