رئیس اتاق اصناف مشهد مقدس:

امیدی به رونق بازار برای کسبه مشهد وجود ندارد

رئیس اتاق اصناف مشهد مقدس گفت: امیدی به رونق بازار برای کسبه مشهد مقدس وجود ندارد و شاهد تعطیلی تعداد زیادی از واحدهای صنفی هستیم.
کد خبر: ۴۰۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 13 April 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از تسنیم، محمود بنانژاد اظهار داشت: تعطیلی کسب و کارها و واحدهای صنفی در مشهد مقدس به علت رکود اقتصادی و وضعیت موجود زیاد دیده شده و تنها ویژه یک منطقه خاص هم نیست.

وی تأکید کرد: به عبارت ساده‎‌تر اینگونه نیست که تنها در اطراف حرم مطهر رضوی تعطیلی واحدها را شاهد باشیم در اقصی نقاط شهر این موضوع دیده می‌شود.

رئیس اتاق اصناف مشهد مقدس ادامه داد: در برخی از صنوف مانند طلا و پوشاک به علت نبود بازار و بالا بودن اجاره‌های واحدهای صنفی تعطیلی‌هایی مشاهده شده و برای این امر هم نمی‌توان کاری انجام داد.

بنانژاد با بیان اینکه هم اکنون مشکلات زیادی از نظر اقتصادی برای اصناف و در بازار مشهد مقدس وجود دارد، خاطرنشان کرد: متأسفانه روزنه امیدی برای بهبود وضعیت اقتصادی دیده نمی‌شود و کسبه به رونق بازار به هیچ عنوان امیدی ندارند.

وی تأکید کرد: فضای اقتصادی فعلی نیاز به سیاست‌گذاری دقیقی برای بهبود دارد وگرنه با این روند تعداد زیادی از کسبه ورشکسته می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار