مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به نقش پر اهمیت مطبوعات اظهار کرد؛

مطبوعات خوزستان نقش موثری در رفع بسیاری از مشکلات مردم استان دارند

فعالیت های مطبوعاتی در این استان به نحوی است که باعث حل بسیاری از مشکلات و مسائلی شده که مردم با آنها در گیر هستند
کد خبر: ۴۰۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 16 April 2017
 دکتر محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در نشست معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، گفت: دردهای مختلف، متفاوت و فراوان حوزه مطبوعات در استان های مختلف کشور بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: اما این دردها با توجه به ویژگی ها و تفاوت هایی که استان خوزستان با دیگر استان های کشورمان دارد، منحصر به فردتر و نیازمند توجه ویژه متولیان حوزه فرهنگ و هنر است.

جوروند خاطرنشان کرد: اگر چه هر مدیری در هر استان دیگری ممکن است ادعایی بر ویژه بودن استان ومشکلات آن داشته باشد اما استان خوزستان نیاز به اظهار در این رابطه ندارد و این موضوع بر همه مبرهن و آشکار است.

وی اظهار امیدواری کرد: سفر معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خوزستان نتایج و برکات مطلوبی برای کاهش مشکلات حوزه فرهنگ و هنر این استان داشته باشد.

فضای مطلوب مطبوعاتی در استان خوزستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در بخش دیگر سخنان خود به فعالیت مطلوب مطبوعات استان خوزستان به رغم مشکلات فراوان اشاره کرد و اذعان داشت: نجابت و شرافتمندی مهمترین مزیتی است که در حوزه خبرنگاران و مطبوعات استان خوزستان شاهد آن هستیم.

وی اضافه کرد: به جرات می توان گفت؛ این نجابت و شرافتمندی خصوصیتی بارز در فعالان عرصه مطبوعاتی استان خوزستان است که باعث شده فضایی آرام را در خوزستان به رغم همه مشکلات کوچک و بزرگ که مردم با آنها درگیرند، داشته باشیم.

جوروند با تاکید بر اینکه این فضا نشات گرفته از نجابت، بزرگواری و کرامت مطبوعات خوزستان است، تصریح کرد: مطبوعات استان خوزستان به نحو شایسته و مطلوبی انعکاس دهنده مشکلات مردم به مسئولان هستند.

وی ادامه داد: مطبوعات این استان علی رغم اینکه انعکاس دهنده خوبی برای بیان مشکلات بوده اند، در موارد بسیاری در رفع مسائل و مشکلات مردم نیز نقش مهمی داشته اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار