همکاری 40 سازمان مردم نهاد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر یزد

کد خبر: ۴۰۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 17 April 2017

به گزارش تابناک یزد،دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به همکاری 40 سازمان مردم نهاد با این شورا در سال گذشته، بر نقش انکارناپذیر و بسیار مؤثر تشکل‌های مردمی در مبارزه و پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر تأکید کرد .

«بمانعلی روستایی» در نشست کمیته تخصصی مشارکت‌های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که با حضور اعضای این کمیته در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری در سال گذشته پنج آسیب اجتماعی اولویت‌دار که ضروری است همه دستگاه‌ها و نهادها برای مبارزه با آن‌ها فعالیت کنند را مشخص کردند که اعتیاد به مواد مخدر یکی از این آسیب‌های اجتماعی و بدون شک ریشه سایر ناهنجاری‌های اجتماعی است .

وی با بیان این که در کشورهای پیشرفته و توسعه‌یافته تشکل‌های مردمی و غیردولتی در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت کمک‌کننده هستند، بر نقش انکارناپذیر و بسیار مؤثر سازمان‌های مردم‌نهاد در مبارزه و پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر تأکید کرد .

روستایی با تقدیر از مشارکت تشکل‌های مردمی استان در حوزه مبارزه و پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر، افزود: در سال گذشته، نزدیک به 40 سازمان مردم‌نهاد در حوزه‌های گوناگون از جمله اطلاع‌رسانی، آگاه‌سازی، پیشگیری و درمان با کمیته تخصصی مشارکت‌های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همکاری و تعامل بسیار خوب و سازنده‌ای داشته‌اند .

در ادامه این نشست گزارشی از فعالیت‌های کمیته تخصصی مشارکت‌های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان عنوان و مطرح شد که در سال گذشته به سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در این حوزه، درمجموع 54 میلیارد تومان کمک شده است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار