اعتبارات هوشمندسازی مدارس مازندران افزایش یابد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به رشد تکنولوژی در جامعه، گفت: اعتبارات هوشمندسازی مدارس مازندران افزایش یابد.
کد خبر: ۴۰۹۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲ 18 April 2017
به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، علی‌رضا یونسی رستمی عصر امروز در جلسه شورای اموزش و پرورش مازندران در استانداری،  اظهار داشت: برای ایجاد فضای مناسب کارآموزی پیوند دانش آموزان با کارگاه‌ها ضروری است و آموزش و پرورش شرایط را در این زمینه مهیا کند.
 
وی خاطرنشان کرد: موضوع هدایت تحصیلی دانش آموزان لازم است مورد توجه جدی قرار بگیرد.
 
یونسی با اشاره به موفقیت‌های آموزش و پرورش در سال‌های اخیر در استان‌ تصریح کرد: افزابش هوشمندسازی کلاس‌های آموزش و پرورش در کنار رتبه برتر پروژه مهر و استمرار پوشش تحصیلی از مهم‌ترین دستاوردهاست.
 
وی بر برگزاری هرچه بهتر هفته معلم و مشارکت شهرداران و دهیاران در تجلیل از مقام معلمان تاکید کرد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، اقدام آموزش و پرورش را در افزایش پوشش تحصیلی دانش‌آموزان پیش‌دبستانی شاخص در کشور عنوان کرد.
 
یونسی با اشاره به اجرای برنامه هدایت تحصیلی به صورت ویژه در مدارس استان گفت: آزمون رغبت و سنجش از دوم اردیبهشت برای هدایت تحصیلی بهتر دانش آموزان انجام می‌شود.
 
وی با بیان اینکه تدابیر لازم برای مهارت‌آموزی دانش‌آموزان اتخاذ شده است، افزود: طرح مدرسه کانون تربیت محله نیز با تصویب شورای آموزش و پرورش در استان اجرا شود.
 
ایجاد کارگروه کارورزی در مدارس
 
سید علی قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران به ایجاد کارگروه ویژه کارورزی در استان اشاره کرد و گفت: با حمایت اصناف، بازاریان، بخش خصوصی کارآموزی و کارورزی در مدارس پیگیری می‌شود.
 
وی افزود: مازندران چهار هزار و 721 مدرسه دارد که 520 هزار دانش آموزن به تحصیل اشتغال دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار