حمایت از مخترعان کرمانشاهی که اختراع آن‌ها در سطح تجاری‌سازی است

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان کرمانشاه با اشاره به حمایت از مخترعان که اختراع آن‌ها در سطح تجاری‌سازی است، گفت: حمایت و هدایت استعدادهای برتر در سال جدید مهمترین برنامه بنیاد نخبگان استان کرمانشاه است.
کد خبر: ۴۱۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 22 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،مریم اسلام‌پناه، اظهار داشت: برای حمایت و هدایت از استعداد‌های برتر در راستای تولید و اشتغال یک‌سری فعالیت‌های خاصی در نظر گرفته شده است.

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت‌های خاص این بنیاد در راستای تحقق شعار سال«اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، گفت: حمایت از مخترعان که اختراع آن‌ها در سطح تجاری‌سازی است از اولویت‌های کاری امسال این بنیاد محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد کارگروه تخصصی در این زمینه و بازدید تخصصی از صاحبان ایده و مخترعان زیرپوشش بنیاد، افزود: یک‌سری کارگروه‌های تخصصی و آموزشی در مسائلی که تبدیل ایده به عمل وجود دارد تشکیل شده است.

اسلام‌پناه به اجرای اردوهای جهادی در بنیاد ملی نخبگان اشاره و بیان کرد: این اردوها با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی مناطق و با رویکرد اجرایی، فرهنگی، علمی و پژوهشی برگزار می‌شود.

این مسؤول با اشاره به طرح شهاب با هدف شناسایی استعدادهای برتر دانش‌آموزی، تصریح کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌‌های طرح شهاب نحوه شناسایی استعدادهای برتر است به طوری که رقابت در شرایط عدالت تحصیلی مهمترین ویژگی برنامه ملی شهاب است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار