اظهارات دادستان درباره حاشیه رودخانه کرج

کد خبر: ۴۱۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰ 31 May 2015
دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: رسیدگی  به پرونده‌های ساخت و ساز غیر مجاز در حاشیه رودخانه کرج آسان نیست.
حاجی رضاشاکرمی، درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، اظهار کرد: سازمان بازرسی کشور از سال 68 گزارش‌هایی مبنی برساخت و سازهای غیر مجاز در حاشیه رودخانه کرج تهیه  کرده و خروجی آن را به  شورای  امنیت ملی ابلاغ کرد.
وی خاطرنشان کرد: از همان زمان موضوع رسیدگی به پرونده‌های ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه روخانه کرج در دستور کار قرار گرفت.
شاکرمی افزود: رسیدگی به پرونده‌های این حوزه کار ساده ای نیست؛ چراکه برخی از کسانی که در حاشیه این رود ساخت و ساز انجام داده‌اند، سند رسمی دارند.
وی ادامه داد: علاوه براین برخی از ساکنان نیز از 40 سال پیش دراین محدوده  خانه‌سازی کرده‌اند و امکان تخریب خانه آنها وجود ندارد.
وی اضافه کرد: حجم این تصرف‌ها زیاد است  و از بستر رودخانه بیلقان تا ولایت رود ادامه دارد.
دادستان کرج گفت: سکونت چندین دهه‌ای و همچنین اسناد مالکیت مردم ساکن درحاشیه رودخانه کرج را نمی‌توان نادیده گرفت.
شاکرمی تصریح کرد: مقابله با ادامه روند ساخت و سازهای غیرمجاز درحاشیه رودخانه کرج به تنهایی کار دستگاه قضا نیست و سایر دستگاه‌ها نیز باید وارد عمل شوند.
دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: دستگاه قضا با جدیت پیگیر ساخت و سازهای غیرمجاز این محدوده است و با متخلفان برخورد می‌کند.
وی ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون چندین مورد ساخت و ساز غیر مجاز در حاشیه این رود تخریب شده و برخی از واحدهای متخلف نیز پلمپ شده‌اند.
وی در پایان گفت: اقدامات انجام شده دراین خصوص به خوبی مشهود است و حتی مسافران گذری نیز می‌توانند با عبور از مسیر این جاده بخشی از تخریب‌های صورت گرفته را مشاهده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار