پیش بینی 151 شعبه اخذ رای در شهرستان شهرکرد

تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 151 شعبه، آرای مردم این شهرستان را جمع آوری می کنند.
کد خبر: ۴۱۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 29 April 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حمید ملکپور با اعلام این خبر افزود: برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراها سه هزار نفر عوامل اجرایی در شهرستان مشارکت دارند.
وی با اشاره به آمادگی کامل در حوزه‌های مختلف انتخاباتی شهرستان شهرکرد افزود: انتخابات با رعایت اصل امانتداری و بی‌طرفی در این شهرستان برگزار می‌شود.
فرماندار شهرستان شهرکرد تصریح کرد: مشکلات بخشداری ‌ها در جلسات هماهنگی مطرح و رفع شده تا بخشداران با رعایت اصل بی ‌طرفی، آگاهانه و با تسلط بتوانند انتخابات با شکوهی برگزار کنند.
ملک پور با بیان اینکه از مجموع 559 نامزد شوراهای شهر و روستا در شهرکرد، 510 نفر تایید صلاحیت شده‌اند، خاطرنشان کرد: 22 نفر در مناطق شهری و 21 نفر در مناطق روستایی رد صلاحیت شده و 6 نفر نیز انصراف داده‌اند.
انتخابات دوازدهمین دوره رئیس جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار