اجرای 130 طرح عمرانی در منطقه 5 شیراز در سال جاری

کد خبر: ۴۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۱ 10 February 2015

قاسم اکبری بعد از ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از دو طرح فرهنگی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نهمینروز از دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی عملیات اجرایی دو کتابخانه در بوستان حجاب و مطهری و بهره‌برداری از موسسه خیریه انصار امیرالمؤمنین در شهرک مطهری آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه 5 در راستای زیباسازی المان‌ها و زیرساخت‌های شهری فعالیت‌های بسیاری را در این زمینه انجام داده است.

اکبریبا اشاره به اینکه جمعیت 10 هزارنفری منطقه 5 که در نقطه کم‌برخوردار زندگی می‌کنند نیاز به توجه جدی در مسائل عمرانی، فرهنگیو اجتماعی دارند، افزود: اولویت شهرداری شیراز توجه به مناطقی است کهباید طرح‌های عمرانی و فرهنگی بیشتری در آن‌ها نسبت به دیگر مناطق احداث شود.

شهردار منطقه 5 شهرداری شیراز تصریح کرد: وظیفه شهرداری است که عوارضی را که از اقشار مختلف جامعه گرفته می‌شود صرف طرح‌های عمرانی، فضای سبز گسترش واحدهای آموزشی،فرهنگسرا، کتابخانه و مکان‌های تفریحی و ورزشی کند.

اکبری بیان داشت: احداث پارک 50 هکتاری با اعتباری بالغ‌بر 3.5 میلیارد تومانو بهره‌برداری از چهارمین مجموعه ورزشی با هزینه‌ای افزون‌بر یک‌ میلیارد تومان از دیگر برنامه‌های در دست اجرای شهرداری این منطقه است.

وی اضافه کرد: احداث مکانی برای صخره‌نوردی،سالن ورزشی فوتسال، بدمینتون، اسکیت، باشگاه سوارکاری نیز در دستور کار این منطقه است که با اجرایی شدن آن اوقات فراغت بسیاری از دانش‌آموزان، جوانان، نوجوانان و اهالی منطقه غنی‌تر می‌شود.

شهردار منطقه 5 شهرداری شیراز بیان کرد: برای احداث سالن وزشی پایدار در این منطقه نیز 2 میلیارد تومان هزینه شده است که با اجرای آن شاهد استقبال بیشتر جوانان در رشته‌‌های ورزشی به‌ویژه ورزش‌های قهرمانی هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار