بیش از یک تن دنبه گوسفندی در قصرشیرین معدوم شد

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان قصرشیرین از معدوم سازی بیش از یک تن دنبه گوسفندی با مبدا نامشخص در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۵۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 17 May 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ، دکتر پاکباز رییس شبکه دامپزشکی شهرستان قصرشیرین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محموله ای که با همکاری هنگ مرزی شهرستان قصرشیرین کشف شد حامل یک تن و 320 کیلوگرم دنبه گوسفندی، فاقد گواهی حمل بهداشتی - قرنطینه ای بود.

وی افزود: صادرات و واردات تمامی محموله های فرآورده های خام دامی شهرستان قصرشیرین در مرزهای پرویزخان و خسروی از جمله تخم مرغ،  گوشت قرمز، ماهی، مرغ، دام زنده، عسل و... تحت نظارت شبکه دامپزشکی انجام می شود.

این مقام مسئول با اشاره به کشف محموله مذکور گفت: این محموله با مبدا و مقصد نامشخص به صورت غیرمجاز در میان محموله های دیگر به صورت جاسازی در 66 کارتن قرار داده شده بود که با هوشیاری همکاران در بخش قرنطینه هنگ مرزی کشف و ضبط شد.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان قصرشیرین با بیان اینکه این محموله قرار بود به صورت غیرمجاز از کشور خارج شود، خاطرنشان کرد: پس از بررسی های صورت گرفته و اخذ حکم قضایی با همكارى شبکه بهداشت به طریق بهداشتی معدوم شد.

دکتر پاکباز همچنین شماره های تماس 1512 و سامانه پیامکی 100010001512 را پل ارتباطی مردم با کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه اعلام کرد که همواره آماده دریافت گزارشات،  انتقادات و پیشنهادات مردمی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار