معاون بهره برداری شرکت آب وفاضلاب استان گلستان:

سال گذشته بیش از 9 میلیارد تومان برای کاهش هدر رفت آب در استان هزینه شده است

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: در سال گذشته بیش از 9 میلیارد تومان برای کاهش هدر رفت آب در استان هزینه شده است.
کد خبر: ۴۳۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 30 May 2017
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: در سال گذشته بیش از 9 میلیارد تومان برای کاهش هدر رفت آب در استان هزینه شده است.

"مهیار خسروی"  افزود: سال گذشته 25 هزار و 570 دستگاه کنتور خراب مشترکین با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد ريال تعویض شده است.

به گفته وی،تعویض هر کنتور خراب برای شرکت بالغ بر 900 هزار ریال هزینه در بر دارد و با تعویض کنتورهای خراب علاوه بر اینکه از هدر رفت بیش از اندازه آب جلوگیری می شود، شرایط لازم برای کنترل مصرف و خدمات‌رسانی شایسته‌تر به مشترکین و شهروندان نیز فراهم می شود.

خسروی تاکید کرد: بازسازی و نوسازی لوله های شبکه توزیع به طول 17 کیلومتر، استاندار سازی و تعویض 678 انشعاب فرسوده، اصلاح و بازسازی 540 رشته انشعاب، رفع یک هزار و 556 حادثه و اتفاق شبکه توزیع بخشی از خدمات شرکت آب و فاضلاب در سال 95 می باشد.

وی با بیان اینکه بازرسی دیداری و رفع نشت 976 کیلومتر از لوله های شبکه توزیع یکی از اقدامات انجام شده در سال گذشته می باشد، تصریح کرد: بازرسی دیداری و رفع نشت 270 کیلومتر از لوله های خطوط انتقال، نشت یابی و رفع ترمیم نشت یک باب مخزن ، تعمیر 98 حادثه خط انتقال بخش دیگری از فعالیت های انجام شده در جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان گلستانی می باشد.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، نصب 14 دستگاه کنتور هوشمند قابل قرائت از راه دور، نصب سه دستگاه کنتور بر روی انشعابات فضای سبز شهرداری، شناسایی 27 رشته انشعاب غیرمجاز و تبدیل آن به مجاز از دیگر  اقدامات انجام شده در سال 95 می باشد.

وی افزود: نشت یابی 100 کیلومتر از شبکه توزیع،نشت یابی 11هزار رشته از انشعابات،خرید و نصب 42 دستگاه فشارسنج، نصب 39 دستگاه کنتور مغناطیسی بر روی چاه ها و نصب 21 دستگاه کنتور مغناطیسی در ورودی وخروجی مخازن ذخیره آب  بخشی از فعالیتهای واحد بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در سال گذشته می باشد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار