رشد ۳۷ درصدی صادرات از طریق گمرک کرمانشاه

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از رشد ۳۷ درصدی صادرات از طریق این گمرکات طی ۲ ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۴۳۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ 03 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،خلیل حیدری ، از رشد ۳۷ درصدی صادرات از طریق گمرکات استان کرمانشاه خبر داد و گفت: در ۲ ماهه نخست سال جاری  ۱۵۵ میلیون و ۲۷۵ هزارو ۲۴۹ دلار کالا  با وزن ۴۸۸ هزار و ۴۲۴ تن  از کرمانشاه، خسروی، پرویزخان و پاوه  اظهار و صادر شده است.

 مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه افزود:  دراین مدت تشریفات صادرات از گمرک کرمانشاه  ۱۰۸ میلیون و ۵۷۲ هزار و ۳۱۶ دلار کالا به وزن ۳۴۲ هزار و ۷۱۹  تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۳۷ درصد و از حیث وزنی ۲۶ درصد با افزایش روبه‌رو شد.

وی تصریح کرد: در مدت ذکر شده،   گمرک کرمانشاه سهم نخست میزان صادرات را در بین گمرکات و بازارچه های استان کرمانشاه  به خود اختصاص داده است.

حیدری ادامه داد: دراین مدت نیز تشریفات صادرات از گمرک پرویزخان ۳۵ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۸۶۶ دلار کالا به وزن ۱۱۶هزار و۳۴۰  تن بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در ۲ ماهه نخست سال جاری  تشریفات صادرات از گمرک پاوه  ۷ میلیون ۷۶۷ هزارو ۴۸۸ دلار کالا به وزن  ۸ هزارو ۴۴۹ تن  بوده است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه  یادآور شد: در ۲ ماهه نخست سال جاری ۲۹۳ میلیون و ۹۵ هزار و ۳۷۶  دلار کالا به وزن  ۸۳۱ هزار و ۲۱۳  تن از گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده است.

وی افزود: ۱۵۵ میلیون و ۲۷۵ هزار و ۲۴۹ دلار با وزن ۴۸۸ هزار و ۴۲۴ تن  از کالاهای فوق درگمرکات کرمانشاه، خسروی، پرویزخان و پاوه  اظهار و صادر شده است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه ادامه داد: سایر گمرکات نیز در این مدت  ۱۳۷  میلیون و ۸۲۰ هزار و ۱۲۷ دلار کالا را  با وزن ۳۴۲ هزار و ۷۸۹ تن از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده اند.

وی عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را  لوازم  خانه داری  و پاکیزگی  از مواد پلاستیکی، ظروف ملامین، گوجه فرنگی تازه یا سرد کرده، سیمان، کیسه کلوست، شیرو خامه شیر، کولر آبی، انواع بستنی  عنوان کرد و افزود: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می شود.

 حیدری یادآور شد: در ۲ ماهه نخست امسال در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به ۱۸ کشور صادرات قطعی صورت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار