محفل انس با قرآن کریم به مناسبت سالروز رحلت امام(ره) برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم به مناسبت سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲، در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 04 June 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، محفل انس با قرآن کریم به مناسبت سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ کرمانشاه در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه با حضور حجت الاسلام قربانی رئیس عقیدتی پایگاه هوانیروز کرمانشاه، کارشناس امور فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه برگزار شد، این مراسم با قرائت زیبا و دلنشین قاری بین المللی حجت الاسلام سیدمحمد جواد موسوی همراه بود.
 
حجت الاسلام احمد قاسمی، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (حفظه الله) که فرمودند:«این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست» کارکنان را به منظور آشنایی با آرمان ها و دیدگاه های این بزرگ مرد تاریخ به مطالعه وصیتنامه الهی و سیاسی ایشان توصیه کرد.
 
وی خاطر نشان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خود سازی و رهایی از صفت ها و رذایل اخلاقی است که با انس با قران این گنجینه الهی از تعالیم و آیات هدایتگر آن می توان بهره برد.
 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار