بامداد امروز اتفاق افتاد

تخریب کامل یک منزل مسکونی و خسارت به ۱۷ خانه در تبریز در اثر انفجار

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: در اثر انفجار ناشی از نشت گاز شهری در خیابان انقلاب تبریز یک پیرزن مصدوم و یک باب منزل مسکونی به طور کامل تخریب شد‌.
کد خبر: ۴۴۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ 15 June 2017
حسن مطلبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲۱: ۴ دقیقه صبح امروز به سامانه ۱۲۵ گزارش شد و طی آن عوامل آتش‌نشانی ایستگاه ۳ ستارخان تبریز به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از اطلاع از وقوع این حادثه آتش‌نشانان ایستگاه شماره 3 به محل حادثه اعزام و شاهد تخریب کامل منزل مسکونی در اثر انفجار گاز شدند که به گفته شاهدین پیر زنی هم در زیر آوار مدفون شده بود.

مطلبی درباره عملیات جستجوی آتش‌نشانان گفت: آتش‌نشانان بلافاصله پس از حضور سریعاً با رعایت اصول ایمنی به جستجوی پیرزن در میان آوار ایجاد شده پرداخته و پس از گذشت دقایقی به پیرزن که تا ناحیه گردن در زیر آوار مدفون شده بود دسترسی پیدا کردند.

وی افرود: آتش‌نشانان هر چه سریع‌تر وی را زنده از زیر آوار خارج و مشاهده کردند از قسمت‌های مختلف بدن دچار آسیب‌دیدگی شده که وی را جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

وی خاطر نشان کرد: در اثر این انفجار 17 باب منازل مسکونی همجوار  نیز دچار خسارات شده بودند که خوشبختانه صدمات جانی در بر نداشت.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار