همایش ملی توسعه پایدار و تعالی صنعت در اردکان

اولین همایش ملی "توسعه پایدار و تعالی صنعت، محیط زیست و اجتماع " امسال به ميزباني اردكان برگزار مي‏‏شود.
کد خبر: ۴۴۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ 07 June 2015

"داوود عندلیب اردکانی" ريیس مرکز آموزش علمی کاربردی اردکان ضمن اعلام اين خبر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) – منطقه يزد، گفت: توسعه پایدار به عنوان اصلی‌ترین شاخصه در رشد و تعالی جوامع پیشرفته، محور توجه همه فعالیت‌های حال و آینده انسان امروزی است.

وي كه در حاشيه نشست روسای مراکز آموزش عالی و دانشگاه‎‎هاي اردكان و فرماندار اين شهرستان سخن مي‎‎گفت، افزود: خوشبختانه هر چند در سال‏‏هاي اخیر شاهد رشد و توسعه چشمگیری بویژه در حوزه صنعت شهرستان اردکان بوده‎‎ایم ولي یکی از دغدغه‌هاي مراکز آموزش عالی با تاکید مسئولان امر، آگاه‌سازی توانمندی‌ها و هدفمند‌سازی این توسعه است.

عندليب اردكاني با اشاره به برگزاري اولین همایش ملی توسعه پایدار و تعالی صنعت، محیط زیست و اجتماع به ميزباني اردكان در اواسط آذرماه سال جاري، ابراز امیدواری كرد كه برگزاری این همایش آغازگر توجه به مقوله علمی توسعه متوازن و پایداری باشد.

به گفته وي، براساس طرح پیشنهادی این همایش، محورهای اصلي آن در موضوعات انسان و صنعت، انسان و محیط زیست، صنعت و محیط زیست، مدیریت راهبردی و عملیاتی پیشرفت خواهد بود.

ريیس مرکز آموزش علمی کاربردی اردکان در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به رشته‌های صنعتی این مرکز، گفت: خوشبختانه در طول دوره 3.5 ساله فعالیت این مرکز، سعی شده تا در راستای رسیدن به توسعه متوازن و آموزش نیروهای بومی متخصص در حوزه صنایع شهرستان گام برداشته شود و هم‌اكنون با بیش از 840 دانشجو یکی از مراکز موفق دانشگاه جامع علمی کاربردی استان به شمار می‌رود.

عندليب اردكاني در پايان نيز يادآور شد: مرکز علمی کاربردی اردکان تاكنون در 10 کد رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی پذیرش دانشجو داشته ولي در نیمسال اول سال تحصیلی آتي در سه کد رشته جدید شامل كارشناسي حسابداری، كارشناسي مكانيك و كارشناسي مدیریت تجاری‌سازی نيز پذريش دانشجو خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار