استاندار چهارمحال و بختیاری:

فریاد رسای مردم روزه‌دار بر پیشانی تاریخ به یادگار نشست

به گزارش تابناک شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی تاکید کرد: فریاد رسای مردم روزه‌دار چهارمحال و بختیاری در سی و هشتمین سالگرد روز جهانی قدس بر پیشانی تاریخ به یادگار نشست.
کد خبر: ۴۴۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 24 June 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، قاسم سلیمانی دشتکی در پیامی از حضور گسترده و حماسی مردم شریف استان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد.

متن کامل پیام قاسم سلیمانی دشتکی به شرح ذیل است:

خداوند بزرگ و بلندمرتبه را شاکریم که بار دیگر به تمامی ما توفیق داد تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و به پیروی از امام خمینی (ره)، لبیک به ندای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و همراه و هم‌صدا با اقیانوس بیکران و خروشان امت اسلام و انسان‌های آزاده، آزاداندیش، آزادمرد، خیرخواه و حق‌طلب دنیا، با حضور پرشور در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس در سراسر چهارمحال و بختیاری فریاد حمایت از قدس شریف، برائت از رژیم صهیونیستی و اعلام انزجار از استکبار جهانی و حامیان آنان را هم‌زمان با سراسر کشور و جهان به گوش جهانیان برسانیم.

فریاد رسای مردم روزه‌دار چهارمحال و بختیاری امروز در سی و هشتمین سالگرد روز جهانی قدس که به ابتکار الهی بنیان‌گذار بزرگ جمهوری اسلامی ایران بر پیشانی تاریخ به یادگار نشست، اعلام انزجار و نفرت از ددمنشی و وحشی‌گری رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام حمایت از مقاومت اسلامی نسل شجاع فلسطینی‌ها است که عظمت، افتخار، اقتدار و عزت ملت اسلامی را در برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، اسرائیل و انگلیس به نمایش گذاشت.

رجاء واثق دارم که این‌گونه حمایت‌های همه‌جانبه از مردم بی‌دفاع، مظلوم و ستم‌دیده فلسطین برگ زرین دیگری بر مجموع افتخارات سراسر بشردوستانه مردمان بام ایران را افزود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار