همایش بهداشت و تغذیه دوران بازنشستگی در کرمانشاه برگزار می‌شود

رئیس صندوق بازنشستگی استان کرمانشاه از برگزاری همایش بهداشت و تغذیه در دوران بازنشستگی خبر داد و گفت: سالمندان باید متناسب با تغییراتی که در این دوران در سیستم بدن ایجاد می‌شود، تغذیه داشته باشند.
کد خبر: ۴۵۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 04 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،جلیل رحیمی با بیان اینکه بازنشستگان ذخایر عظیم و ثروت‌های اقتصادی این مرز و بوم هستند، اظهار داشت: صندوق بازنشستگی کشور افتخار خدمت‌گذاری به این قشر را دارد.

رئیس صندوق بازنشستگی استان کرمانشاه از برگزاری همایش بهداشت و تغذیه در دوران بازنشستگی خبر داد و گفت: این همایش روز پنجشنبه، 15 تیرماه ساعت 8:30 دقیقه تا 11:30 دقیقه در تالار شهید بهشتی با حضور کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود.

وی با تاکید به مهم بودن تغذیه در دوران بازنشستگی و سالمندی، تصریح کرد: سالمندان باید متناسب با تغییراتی که در این دوران در سیستم بدن ایجاد می‌شود، تغذیه داشته باشند.

رحیمی به کاهش حجم وعده‌های غذایی و افزایش تعداد وعده‌های غذایی در دوران پیری اشاره و بیان کرد: صندوق بازنشستگی کشوری توجه به ارتقای سلامت بازنشستگان با هدف کاهش هزینه‌های درمانی و کمک به اقتصاد بازنشستگان را در دستور کار دارد.

این مسؤول با بیان اینکه سالمندان باید چهار گروه مواد غذایی از جمله شیر و لبنیات، گوشت، حبوبات، نان، غلات، میوها و سبزی‌ها را در مصرف روزانه داشته باشند، افزود: تغذیه صحیح در دوره سالمندی یکی از موثرترین راه‌ها در کنترل اضافه وزن، فشار خون، چربی خون، قند خون و... است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار