آرامش در ورزش مازندران با استاد تعامل!

ورزش مازندران حدود ۳ سال گذشته به حبیب حسین زادگان سپرده شد حسین زادگان در همان ابتدای فعالیتش با نقدهای جدی روبرو شد زیرا جایگزین سعادتمند ورزشی شده بود که در تمامی سطوح مدیریتی در ورزش حضور داشت.
کد خبر: ۴۷۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ 02 August 2017
به گزارش تابناک : پس از ۳ سال از فعالیت حسین زادگان میتوان عملکردش را زیر ذره بین قرار داد حسین زادگان در برخی از حوزه ها با توان تعاملی بالا توانست موفق باشد.
البته نباید فراموش کنیم که نقدهای هم در برخی از حوزه های بر حسین زادگان وارد است که نتوانسته است انتظارت جامعه ورزش مازندران را برآورده سازد.
نبود اعتبارات مالی مناسب از عمده ترین مشکلات پیش روی متولی دستگاه ورزش مازندران میباشد.
حسین زادگان خیلی به مصاحبه با رسانه ها روی خوش نشان نمیدهد و این یکی از نقدهای بر مدیریت وی میباشد.
آرامش نسبی در ورزش مازندران حکمفرماست که این حاصل نحوه مدیریت حسین زادگان میباشد. 
در همین خصوص پای صحبت نفر اول مدیریت در ورزش مازندران نشسته ایم تا از برخی ناگفته های ورزش مازندران بگوید.
حبیب حسین زادگان ببیان اینکه طرح اوقات فراغت موضوع مهمی است که باید تمامی دستگاه ها مرتبط در اینخصوص تلاش کنند گفت: دستگاه های دولتی مازندران به کمک اداره ورزش بیایند تا طرح اوقات به بهترین شکل صورت گیرد.
حسین زادگان تصریح کرد: اداره ورزش بیشترین نقش را در طرح اوقات بازی میکند که مستلزم حمایت از سایر نهادهای دولتی در استان می باشد‌.
وی با اشاره به کمبود اعتبار در ادارات دولتی مازندران گفت: شهرداری ها و سایر نهادهای دولتی میتوانند با ارائه خدمات نقش پر رنگی را در طرح اوقات فراغت ایفا کنند باید از ظرفیت دستگاه های اجرایی در اینخصوص بهره ببریم.
حسین زادگان در پاسخ به سوال خبرنگار تیرنگ در خصوص نحوه برخورد دستگاه ورزش مازندران با هیات های ورزشی کم کار عنوان داشت:  افرادی که خواستار سکانداری در هیات های ورزشی هستند برنامه های فراوانی را با اعتبارات مالی خارج از اداره ورزش ارائه میدهند و پس از آن برخی از این افراد برای دریافت اعتبارات برای انجام برنامه های مورد نظرشان به دستگاه ورزش مازندران مراجعه میکنند.
مدیر کل ورزش و جوانان مازندران افزود: فلسفه تشکیل هیات های ورزشی اقدامات و فعالیت های غیر دولتی است که فعالیت های ورزشی با کمک افراد غیر دولتی صورت میگیرد.
حسین زادگان اظهار داشت: دولت وظیفه دارد هیات های ورزشی را حمایت کند فدراسیون ها هم به همین صورت اداره میشود. اداره ورزش مازندران وظیفه دارد مشکلات پیش روی جامعه ورزش و هیات های ورزشی را مرتفع کند.
وی ادامه داد: هیات های ورزشی استان که عملکرد ضعیفی دارند میخواهند با تکرار  کمبود اعتبارات مالی ضعف های خود را در زمین دستگاه ورزش مازندران بیاندازند.
متولی دستگاه ورزش مازندران با بیان اینکه برخی از هیات های ورزشی مازندران در ارتباط گرفتن با بخش خصوصی و ظرفیت های اقتصادی کاهلی میکنند.
وی تصریح کرد: به هیات های ورزشی کم کار مازندران فرصت خواهیم داد تا شرایط را تغییر دهند و از ظرفیت های موجود بهره گیرند.
حسین زادگان گفت: تا به حال برای انتصاب روسای ادارات شهرستان ها هیچ مشکلی نداشته ایم اما برخی از روسای ادارات پس از چندی فعالیت نتوانست اقدامات موثری صورت دهد و جامعه ورزش شهرستان نارضایتی داشته اند که مجبور به تغییر شدیم.
وی فشار های سیاسی را در فضای ورزش مازندران غیر قابل لمس عنوان کرد و گفت: سیاسیون مازندران به پیشرفت ورزش مازندران کمک کردند و در برخی موارد بسیاری از مشکلات پیش روی ورزش استان را مرتفع کردند.
مدیر کل ورزش و جوانان مازندران تاکید کرد: ورزش یکی از شاخص های مهم در مازندران محسوب میشود و برگزاری رویدادهای بزرگ میتواند سبب رونق اقتصادی شود باید مقوله توریسم ورزشی را در مازندران جدی بگیریم.
وی یادآور شد: برای المپیک توکیو ۲۰۲۰ زمانی نداریم وقت را باید مغتنم بشماریم زمانی برای هدر دادن نداریم امید ورزش کشور به مازندران می باشد این وظیفه ورزش مازندران را بیشتر میکند.
حسین زادگان خاطرنشان کرد: باید آرامش و همدلی در  فضای ورزش مازندران حاکم شود و تمامی جامعه ورزش برای ایجاد فضای همدلی و بدون تنش به منظور آمادگی در دو رویداد مهم، بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و المپیک توکیو  ۲۰۲۰ تلاش کنند.
وی یادآور شد: متاسفانه باشگاه های ورزشی در استان بهره وری بسیار پایینی دارند و میتوانند خدمات بیشتری به جامعه ورزش ارائه دهند.
حسین زادگان به چالش های پیش روی ورزش مازندران اشاره کرد و گفت: چالش های پیش روی ورزش مازندران ریشه ملی دارد و برخی از آن مربوط به سالهای گذشته است چالش های پیش روی ورزش مازندران همانند مشکلات ورزش در سایر استانها میباشد و مشکلات ورزش مازندران مشابه با سایر است که ریشه شبه ملی دارد.






منبع : تیتر3
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار