تازه ترین گزارش از روند مبارزه با زمین خواری در استان اردبیل

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گزارشی از روند مبارزه با متصرفان اراضی ملی در استان ارائه کرد.
کد خبر: ۴۹۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 19 September 2017

به گزارش تابناک اردبیل، یوسف خدادادی در جلسه شورای حفظ بیت‌المال در اردبیل اظهار داشت:  امسال 204 مورد تصرفات و تخریب‌های غیرمجاز در اردبیل قلع‌ و قمع شده و 600 هکتار از اراضی ملی استان نیز به بیت‌المال اعاده شده است.

وی با اشاره به این که برخورد قانونی با متصرفان و متخلفان انجام می‌شود افزود: اقدامات جلوگیرانه در ارتباط با تخلفات و تصرفات غیرمجاز نیز در استان با جدیت در دستور کار قرار داده شده که به همین منظور از ابتدای سال تاکنون اقدامات جلوگیرانه برای دو هزار و 200 مورد ساخت و ساز غیرمجاز انجام یافته است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: بررسی طرح هادی و شناسایی موارد ساخت و ساز مورد توجه دستگاه قضائی استان قرار داده شده که در این زمینه چشم‌پوشی و اغماض در ارتباط با متخلفان وجود ندارد چرا که بحث تصرف و مداخله محیط زیست که جزو بیت‌المال است نباید دست کم گرفته شود و برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

خدادادی بیان کرد: بررسی دقیق  حدود واگذاری از ساخت‌ و سازهای غیرمجاز  و ممانعت از این اقدام انتظار ما از دستگاه‌های متولی و مسئولان مربوطه و محیط زیست است که انتظار می‌رود برای حفظ و صیانت از منابع طبیعی اقدامات مراقبتی را لازمه کار قرار دهند تا بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود دست یابیم.

وی تصریح کرد: از هم‌استانی‌ها نیز انتظار داریم که در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک موضوع را با ما در میان بگذارند تا بتوانیم در اسرع وقت ورود پیدا کرده و با بررسی جوانب موضوع برای حل مشکلات در این زمینه شاهد حفظ و نگهداری از محیط زیست باشیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار