دستگیری401 تبعه بیگانه غیر مجاز در جنوب شرق سیستان و بلوچستان

کد خبر: ۵۰۵۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰ 09 October 2017
فرمانده هنگ مرزی سراوان در جنوب شرق سیستان وبلوچستان گفت: 401 تبعه بیگانه غیر مجاز که قصد ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران را داشتند دستگیر شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرزبانی علی اکبر نواب زاده روز شنبه اظهار داشت: روز گذشته مرزداران با همکاری سپاه در راستای حراست از مرزهای میهن اسلامی و جلوگیری از ورود غیرقانونی اتباع کشورهای بیگانه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان حین پایش منطقه موفق شدند 401 نفر از آنان را که بدون توجه به محدوده حریم ممنوعه مرزی قصد ورود به عمق خاک کشور را داشتند شناسایی و دستگیر کنند.
وی تصریح کرد: در این عملیات اتباع بیگانه غیرمجاز کشور همسایه که بدون توجه هشدارهای ماموران مرزی سعی داشتند به عمق خاک کشور متواری شوند با اقدام سریع و قاطع مرزداران دستگیر شدند.
فرمانده هنگ مرزی سراوان گفت: اتباع خارجی برای ورود، اقامت و خروج از کشورمان باید از طریق مبادی قانونی اقدام کنند در غیر این صورت با آنان برخورد و پس از تحویل به مراجع ذیصلاح، از کشور طرد خواهند شد.
به گزارش ایرنا سراوان دارای سه بخش جالق، بم پشت و مرکزی در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار