برپایی هفتمین نمایشگاه مطبوعات در ارومیه

کد خبر: ۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴ 15 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه،قربانعلی سعادت در نشست خبری که با حضور رسانه های جمعی در محل نمایشگاه مطبوعات برگزار شد،با ابراز امیدواری بر اینکه مطبوعات و رسانه ها پیام رسان صدیقی برای آحاد جامعه باشند ،گفت: مطبوعات آزادند در چهارچوب قانون قلم بزنند و مطمئن باشید هرچقدر برعلیه من بنویسند من از هیچ خبرنگار و رسانه ای شکایت نخواهم کرد.

سعادت به نقش مطبوعات و رسانه ها در تنویر افکار عمومی اشاره کرد و گفت: شما خبرنگاران جا پای کسانی گذاشته اید که در گذشته احادیث و روایات را از مسئولین نقل کرده اند و بی شک وظیفه خطیری بر عهده شما رسانه هاست.

سعادت تصریح کرد: شما باید وزارت خانه را نقد اساسی کنید چرا که معتقدم نظارت رسانه های سبب سالم سازی فضای جامعه و جریان اجرایی کشور میشود.

استاندار آذربایجان غربی در پایان تصریح کرد: دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری در لابلای صحبت هایش توجه ویژه ای به آزادی رسانه ای داشت و ما نیز خفقان را برنمی تابیم اما مطمئنا در برخی موارد رسانه ها باید خط قرمزهای امنیتی را نیز لحاظ کنند.

در این مراسم رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی نیز طی سخنانی گفت: رسانه ها و پلیس آگاهی می توانند با تعامل و همکاری با یکدیگر نقش خوبی در امنیت پایدار جامعه ایفا کنند.

وی بااشاره اینکه رسانه ها مسئولیت خطیری برعهده دارند زیرا خبرنگاران چشمان بیدار جامعه هستند،گفت: استان ما جزو استان هایی است که جرم تاثیرگذاری در آن رخ نمی دهد. البته منکر وقوع جرم و بزه در آذربایجان غربی نیستیم ولی رقم و آمار این جرم ها به حدی پایین است که در مقابل آمارهای کشوری قابل اغماض است.

النقی پور در پایان تصریح کرد: امیدواریم با همکاری بیشتر اصحاب رسانه و پلیس آگاهی، زمینه ساز کاهش چشمگیر جرم و بزه در جامعه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار