اعطای30 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان کار شهرستان خمین

فرمانده سپاه خمین گفت: ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت از سوی بسیج سازندگی شهرستان به ۲۳۵ نفر متقاضی کار دارای شرایط اختصاص یافته است.
کد خبر: ۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱ 15 February 2015
سرهنگ‌علیرضا براتعلی ظهرامروز در کارگروه اشتغال و ایجاد کارگاه‌های زودبازده شهرستان خمین با اشاره به بسیج سازندگی اظهار داشت: اگر تولیدات در شهرستان‌ها افزایش پیدا کند بازار فروش در کشورهای مختلف نیز به وجود می‌آید.

وی‌افزود: بسیج سازندگی شهرستان خمین برای تحقق اقتصادمقاومتی با پرداخت تسهیلات 16 هکتار اراضی مستعد را با آب‌کم زیرکشت برده که بیش از 80 کیلوگرم زعفران تولید شده است.

فرمانده سپاه ناحیه خمین تصریح کرد: برای بسیجیانی‌که تحت پوشش بسیج سازندگی هستند در طرح کشاورزی جدید برای 30 نفر از بسیجیان زمینه اشتغال فراهم شده است.

براتعلی‌با اشاره به پرداخت‌تسهیلات گفت: از سوی بسیج سازندگی شهرستان خمین به 235 نفر متقاضی کار که دارای شرایط مناسب بوده 30 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شده است.

وی‌افزود: با توجه به پرداخت تسهیلات به متقاضیان کار به طور متوسط به هریک از متقاضیان بین 30 تا 300 میلیون ریال وام خود اشتغالی پرداخت شده تا افراد بتوانند شغلی برای کسب درآمد و فعالیت داشته باشند.

فرمانده سپاه‌ خمین تصریح کرد: بخش زیادی از تسهیلاتی که به افراد داده شده در مناطق روستایی شهرستان در بخش زنبورداری، تولید محصول قارچ، قالیبافی، پرورش دام سبک و مرغ خانگی ارائه شده است.

براتعلی با اشاره به دیگر تسهیلات گفت: بخش دیگر تسهیلات در برخی روستاها به افرادی که دارای مهارت بوده برای تهیه ماشین‌ جوجه‌کشی با ظرفیت هر دوره تولید 580 قطعه تحویل متقاضیان داده شده است.

وی‌افزود: با بررسی‌هایی که انجام شد مشخص شده که بیش از 90 درصد از تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان سبب شده که افراد با ایجاد اشتغال پایدار زمینه اشتغال برای افراد دیگر را ایجاد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار