به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی

ایستگاه سلامت و درمان در اردبیل برپا می‌شود

مدیر موسسه مدیران جوان خدمت و تلاش گفت: با هدف خدمات‌رسانی مطلوب به عزاداران حسینی و تامین سلامت جان هم‌استانی‌ها و عزاداران حسینی ایستگاه سلامت و درمان به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی در امامزاده سید صدرالدین اردبیل برپا می‌شود.
کد خبر: ۵۲۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰ 06 November 2017

به گزارش تابناک اردبیل، راشد پرستار عصر امروز در جلسه هماهنگی برپایی ایستگاه سلامت و درمان در اردبیل اظهار داشت: با هدف خدمات‌رسانی مطلوب به عزاداران حسینی و تامین سلامت جان هم‌استانی‌ها و عزاداران حسینی ایستگاه سلامت و درمان به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی در امامزاده سید صدرالدین اردبیل برپا می‌شود.

وی افزود: این ایستگاه با همکاری و همت جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل، سازمان بسیج علمی پژوهشی فناوری، پایگاه علمی بسیج امام رضا(ع) و مؤسسه مدیران جوان خدمت و تلاش برپا می‌شود که تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم خدمات‌رسانی مطلوبی به عزاداران حسینی داشته باشیم.

مدیر موسسه مدیران جوان خدمت و تلاش گفت: ارائه خدمات مختلف پزشکی، فرهنگی و آموزشی در این مرکز از مهم‌ترین اهدافی است که در دستور کار قرار داده شده و در این زمینه انتظار داریم این برنامه‌ها به مناسبت‌های مختلف تداوم یابد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

پرستار بیان کرد: از جمله خدماتی که به بیماران ارائه می‌شود می‌توان به پایش فشار خون و قند خون، ثبت نام و صدور کارت اهدای عضو و مشاوره بهداشتی و سلامت اشاره کرد که برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه مبنای کار قرار گرفته و تلاش بر این است که بتوانیم در این زمینه خروجی‌های مثبتی را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: این ایستگاه مصادف با اربعین حسینی روز پنج‌شنبه 18 آبان ماه از ساعت 9 صبح تا 18 عصر در امامزاده سید صدرالدین شهرستان اردبیل برپا می‌شود که از مسئولان و متولیان اجرایی انتظار داریم با ما مشارکت و همکاری‌های همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا بتوانیم خدمات‌رسانی مطلوب به عزاداران حسینی داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار