استاندار قزوین:

تأمین اجتماعی برای خدمات‌رسانی به مردم نیازمند حمایت جدی دولت است

استاندار قزوین گفت: جایگاه تأمین اجتماعی از اهمیت زیادی برخوردار است نباید به حیاط‌خلوت تبدیل شود و با حمایت‌های جدی می‌بایست به خدمات‌رسانی خود به مردم ادامه دهد و این امر نیز حمایت جدی دولت را می‌طلبد.
کد خبر: ۵۳۲۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 02 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین، مشاور مدیرعامل و مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی کشور و مدیرکل تأمین اجتماعی استان با استاندار قزوین دیدار و گفت‌وگو کردند.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در این دیدار کوتاه در سخنانی از مجموعهٔ مدیریتی تأمین اجتماعی در استان به نیکی یاد و اظهار کرد: تأمین اجتماعی استان قزوین از مجموعهٔ مدیریتی خوبی برخوردار است و نسبت به مسائل کشور و استان احساس مسئولیت دارند.

وی ادامه داد: اگر تأمین اجتماعی در کشوری به‌درستی شکل گیرد مردم نسبت به آینده خود احساس امنیت خاطر بیشتری خواهند داشت و امیدوارتر می‌شوند.

استاندار قزوین افزود: جایگاه تأمین اجتماعی از اهمیت زیادی برخوردار است نباید به حیاط‌خلوت تبدیل شود و با حمایت‌های جدی می‌بایست به خدمات‌رسانی خود به مردم ادامه دهد و این امر نیز حمایت جدی دولت را می‌طلبد.

زاهدی استان قزوین را برای سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی طرح‌های اقتصادی مهم مستعد اعلام کرد و افزود: استان قزوین دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مهمی برای سرمایه‌گذاری است و ما از سرمایه‌گذاران حمایت جدی خواهیم داشت و از آن‌ها استقبال می‌کنیم.

استاندار قزوین بیان کرد: برای حل مشکل واحدهای اقتصادی که نتوانسته‌اند خود را با تکنولوژی روز همراه کنند بایستی تصمیمات کارشناسی و خردمندانه اتخاذ گردد و همچنین برای راه‌اندازی طرح توسعهٔ واحدهای موفق می‌بایست حمایت جدی شود تا با این امر تولید در استان تقویت و میزان اشتغال نیز افزایش یابد.

امینی مشاور مدیرعامل و مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی کشور نیز در این نشست در سخنانی گفت: مردم این استان قدرشناس و بسیار صادق هستند و استان قزوین با توجه به پتانسیل‌های مهم، صنعتی بودن و وجود کانون‌های بازنشستگی فعال از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی افزود: رسالت سازمان تأمین اجتماعی بسیار سنگین است و از حساسیت بالایی برخوردار است که مدیریت فعال و دقت زیادی می‌طلبد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار