معاون توسعه اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

ورود سامانه بارشی از اواسط هفته به چهارمحال و بختیاری

تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ورود سامانه بارشی از روز سه‌شنبه هفته جاری به استان، گفت: شدت فعالیت این سامانه بارشی در منطقه شمالی استان و شهرستان کوهرنگ خواهد بود.
کد خبر: ۵۴۵۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 30 December 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره با اشاره به اینکه طی 3 روز آینده جوی آرام بر چهارمحال و بختیاری حاکم است، اظهار کرد: طی سه روز آینده برای هوای استان در بعضی ساعات افزایش ابر و وزش ملایم باد پیش‌بینی می‌شود.
وی با بیان اینکه پارامتر دما طی این مدت روند افزایشی خواهد داشت، افزود: کمترین دمای شهرکرد صبح امروز منفی 5 درجه سانتی‌گراد و بیشینه دمای 24 ساعت گذشته 15 درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از ورود سامانه بارشی از روز سه‌شنبه هفته جاری به استان خبر و ادامه داد: شدت فعالیت این سامانه بارشی در منطقه شمالی استان و شهرستان کوهرنگ خواهد بود.
قطره با اشاره به اینکه میانگین بارش در استان از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 46 میلی‌متر بوده است، اضافه کرد: این میزان در مدت مشابه سال زراعی گذشته 233 میلی‌متر و در میانگین بلند مدت سالیانه 204 میلی‌متر بوده که میزان بارندگی سال زراعی جاری نسبت به مدت مشابه گذشته 80 درصد کاهش داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار