اذعان کفاشیان به اختلافات در فوتبال اردبیل؛

نوتاش رئیس هیات فوتبال استان اردبیل شد

صمد نوتاش در مجمع انتخاباتی فوتبال اردبیل برای چهارسال به عنوان رئیس هیات فوتبال این استان انتخاب شد.
کد خبر: ۵۴۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ 02 January 2018

به گزارش تابناک اردبیل، مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان اردبیل امروز سه شنبه با حضور علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال، عبدالکاظم طالقانی عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته امور استان های فدراسیون، نماینده حراست وزارت ورزش و جوانان و اعضای مجمع در سالن کنفرانس ورزشگاه 6 هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار شد.
در این مجمع انتخاباتی که پنج نامزد داشت سه نفر قبل از رای گیری اعلام انصراف کردند و منصور صائب و صمد نوتاش 2 نامزد ریاست هیات فوتبال استان هر کدام به مدت هفت دقیقه برنامه های خود را اعلام کردند.
در پایان رای گیری صورت گرفت و صمد نوتاش با کسب 12 رای از 21 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات فوتبال استان اردبیل انتخاب شد و رقیب وی منصور صائب موفق به کسب 9 رای شد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در این مجمع گفت: استان اردبیل همیشه در ورزش کشور می درخشد و با وحدت و همدلی می توان شاهد پیشرفت فوتبال اردبیل بود تا این استان به جایگاه حقیقی خود در این رشته برسد.
علی کفاشیان افزود: فدارسیون فوتبال به دنبال پیشرفت، توسعه و ارتقا فوتبال است و به انتخاب مجمع احترام قائل است و حمایت همه جانبه می کند.
وی با اشاره به برخی اختلافات در فوتبال اردبیل اظهار کرد: با همکاری، وحدت و احترام متقابل به همدیگر می توان به توسعه و پیشرفت فوتبال منطقه کمک کرد.
وی بیان کرد: استان اردبیل ظرفیت و قابلیت های زیادی دارد و جوانان غیرتمند، با تعصب و توانمند این استان می توانند در میادین داخلی و بین المللی بدرخشند.
ایوب بهتاج ، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل هم گفت: اداره کل ورزش و جوانان از همه هیات های ورزشی استان حمایت و پشتیبانی لازم را در حد توان خود انجام می دهد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار